شناسه خبر : 32972
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهید کورش منصوری

به مناسبت گرامیداشت روز شهید کارکنان جهاد دانشگاهی واحد لرستان با خانواده دانشجوی شهید کورش منصوری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در این دیدار دکتر سیدعلی نادر دهقانی الوار، رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به رشادت‎ها و فعالیت‎های شهدای جنگ تحمیلی، بیان کرد: این رشادت‎ها ستودنی و وصف‌ناپذیر بوده و ایثارگری‎های آن دوران تکرار ناشدنی هستند. سران و فرماندهان همانند سربازان عادی و حتی ساده‎تربودند و هیچ‎گاه خود را بالاتر از دیگران نمی‎دیدند.

 

وی اضافه کرد: با فرهنگ جهاد و ایثار در مقابل شرق و غرب ایستادیم. تعامل و وفاق در جبهه‎های حق علیه باطل مثال زدنی است و همواره باید در یادها بماند؛ بایدتمام سعی خود را برای حفظ فداکاری‎های آن زمان به کار بست.

 

دهقانی الوار با بیان اینکه تربیت نسلی چون شهدا کاری دشوار است، ادامه داد: زنده کردن فرهنگ جهاد نیاز روزافزون امروز است؛ باید دوباره این فرهنگ زنده شود. این روحیه باعث می‎شد جامعه پویا و زنده بماند و این فرهنگ باید همواره ترویج شود.

 

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان افزود: در جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی که در زمینه‎های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی فعالیت دارد سعی کرده‎ایم که این عزیزان و بزرگواران را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در پیشبرد اهداف خود آنها را الگو ساخته‎ایم. نگاه جهادی در همه حال باید حفظ شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi