شناسه خبر : 32992
سه شنبه 26 اسفند 1393 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده‌های شهدا در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت:یکی از وظایف اصلی و خطیر ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت در جامعه است و باید با برنامه‌های اساسی و راهبردی ادامه دهنده راه شهدا باشیم و کشورمان را در آستانه توسعه قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه اردبیل- جواد زنجانی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا، آزادگان،جانبازان و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلانی ایران امنیت،صلابت و استقلال در کشورمان است،گفت: این سرمایه‌های عظیم با ازجان‌گذشتگی و ایثار شهدا به دست آمده که باید از این دستاوردهای بسیار مهم با جان‌ودل نگهداری کنیم.

 

فرماندار اردبیل پشتوانه هشت سال ایستادگی نیروهای مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل را منطق قرآن و اسلام عنوان کرد و گفت:امروز نیز ملت ایران با این منطق در مقابل جهان استکبار ایستاده و اجازه تحقق هیچ یک از توطئه‌های دشمنان را نمی‌دهد.

 

در ادامه رحیم صدقیانی مشاور امور ایثارگران استاندار اردبیل ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت:شهید باکری آنقدر در نگهداری اموال و مراقبت از بیت‌المال حساس بود که هرگز اجازه نمی‌داد عده‌ای در این حوزه به اقداماتی بزنند و یا بخواهند سوءاستفاده‌هایی را داشته باشند.

 

در پایان مراسم از خانواده‌های شهدا،آزادگان،جانبازان و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi