شناسه خبر : 32994
سه شنبه 26 اسفند 1393 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید علی یار دارابی

به یاد شهید علی یار دارابی (حدیث دشت عشق)

حماسه آفرین دشت جنون و دلدادگی



حماسه آفرین دشت جنون و دلدادگی، دانش‌آموز بسیجی، شهید علی یاردارابی در خانواده‌ای با ایمان و زحمتکش در روستایی دور افتاده از توابع شهرستان خرم‌آباد پا به عرصه گیتی نهاد. تحت نظارت والدینی با تقوی و ساده تربیت صحیح اسلامی را فراگرفت.  بسیجی دلاور، دانش آموز شهید، اکبر درخشان آئینه روشن شکوه ایثار، در خانواده‌ای انقلابی و مومن در شهرستان خرم آباد دیده به جهان گشود. تحت سرپرستی پدری مومن و زحمتکش و مادری باتقوی و فداکار تربیت صحیح اسلامی را فراگرفت.
این شهید والامقام دانش‌آموزی ساعی و کوشا بود، که با اخلاق و رفتار نیک و پسندیده‌اش الگوئی تمام عیار برای هم سالان و دیگر دانش‌آموزان به شمار می‌رفت، در ارتباط با والدین بزرگوار خود جوانی مهربان، قدرشناس و مطیع و خاضع بود.
با شروع جنگ تحمیلی، عاشقانه به ندای حسین زمان حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفت و مشتاق و بیقرار همراه با رزمندگان سپاه اسلام راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گردید و مدت مدیدی را دلاورانه در شهر لاله‌های خونین، خرمشهر قهرمان به دفاع از دین و میهن خویش پرداخت و سرانجام در سن 18 سالگی خونین چهره و سربلند به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi