شناسه خبر : 33014
سه شنبه 26 اسفند 1393 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره سردار شهید برونسی

همسر سردار شهید عبدالحسین برونسی گفت: ادامه دادن راه شهدا و دفاع از ارزش‌هایی که آنان جان خود را در آن راستا فدا کردند وظیفه همه ما است.

 

به گزارش ایسنا-منطقه خراسان- یادواره سردار رشید اسلام شهید عبدالحسین برونسی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تنی چند از دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در مسجد القائم مشهد مقدس برگزار شد.

 

در این یادواره که با هدف تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به طور ویژه سردار شهید برونسی برگزار شد، گروه سرود دانش‌آموزی با اجرای گروهی سرودی در ستایش دلاوری‌های این شهید یاد و خاطره او و همرزمانش را گرامی داشتند.

 

بیان خاطراتی از سردار شهید برونسی از زبان یکی از همرزمان وی و جانبازان دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این یادواره معنوی بود.

 

در این مراسم که با حضور فرزندان این شهید ه برگزار شد همسر شهید برونسی خطاب به حاضرین گفت: ادامه دادن راه شهدا و دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما برای آن جان خود را فدا کرده‌اند وظیفه‌ای برای همگان است.

 

وی افزود: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس نمونه‌های عینی ایثار و فداکاری هستند که با ایستادگی در برابر ظلم و ستم زمان مستکبران جهانی را در برابر جهانیان بی‌آبرو کردند و امروز عزت و افتخار مردم ما از هشت سال مبارزه و ایستادگی رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس است.

 

همسر شهید برونسی خاطرنشان کرد: اگر آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای دفاع مقدس را ادامه ندهیم ظلم بزرگی در حق این مردم شده است و ضرورت دارد تا با پیروی از مقام عظمای ولایت با بیداری و بصیرت در برابر دشمنان بایستیم و دسیسه‌های شوم آنان را خنثی کنیم.

 

پیکر شهید برونسی روز 17 اردیبهشت سال 1390 و همزمان با سالرزو شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مشهد مقدس تشییع و در بهشت رضای پایتخت معنوی ایران اسلامی به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi