شناسه خبر : 33029
چهارشنبه 27 اسفند 1393 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبری برای فرزندان جانبازان

استاندار کرمان گفت: ممکن است سختی‌ها در مسیر ما را بالا و پایین کند اما پایه‌های مجاهدت را نمی‌تواند از ما بگیرد و ممکن است جانبازان سلیقه‌های مختلف سیاسی داشته باشند که قابل احترام است اما اختلاف سلیقه پایه‌های مجاهدت را نمی‌تواند از شما بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "علیرضا رزم حسینی" پیش از ظهر امروز 26 اسفندماه در بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران کرمان اظهار کرد: در دوره ای در کشورمان جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و عزیزانی داوطلبانه در جنگ شرکت کردند و بعضا برای رسیدن به جبهه و دفاع از کشور، اسلام و عزت با هم مسابقه می‌دادند و این مقطع هشت ساله موجب شد فرهنگ ایثارگری به وجود بیاید.پایه‌های فرهنگی در جبهه‌های دفاع مقدس برپایه مجاهدت به وجود آمده و مانند فرهنگ مسلمانی است که کسی نمی‌تواند آن را از ما بگیرد.فرهنگ ایثارگری فرهنگ از خودگذشتگی، اخلاق محور بودن، قانون مدار بودن و پیرو رهبری و پایبند به ارزش ها بودن است.

 

استاندار کرمان گفت: سلایق سیاسی در چهارچوب نظام اسلامی محترم و مورد احترام است و فرهنگ ایثارگری برای همه محترم و واجب است، فرهنگی که باعث شد ایران در عرصه امنیتی اکنون رتبه نخست را در منطقه داشته باشد.

 

وی گفت:جمهوری اسلامی با وجود همه فشارها و تحریم‌های اقتصادی، با ظرفیت‌های بالایی که دارد، ایستاده است و باید همه ما که عضوی از فرهگ بزرگ ایثارگری هستیم، توجه کنیم که این فرهنگ قرض دادنی و گرفته شدنی نیست و کسی نمی‌تواند آن را از ما بگیرد و باید این فرهنگ نسل به نسل منتقل شود.

 

رزم حسینی اعلام کرد: سازمان بهزیستی کشور چهار هزار میلیارد تومان بودجه برای سال آینده پیش‌بینی کرده و هر مقداری که استان‌ها بتوانند جذب کنند، دولت به آنها واگذار می‌کند و یکی از کارهای اصلی ما در سال آینده اشتغال‌های خرد به ویژه فرزندان ایثارگر است و اگر این عزیزان آمادگی داشته باشند، وام‌های کم بهره به آنها اعطا می‌شود و کمیته ای برای پیگیری این امر تشکیل خواهیم داد.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح های خوداشتغالی خدمات و تسهیلات ارائه می‌دهیم، بیان کرد: استخر مرکز توانبخشی که با پیشرفت 80 درصد است، در سال آینده تکمیل خواهد شد.

 

استاندار کرمان با بیان اینکه من از جنس جانبازان هستم و این عزیزان را درک می‌کنم، اظهار کرد: باید به مشکلات این افراد رسیدگی شود و هرقدر بتوانیم برای رفع مشکلات جانبازان کمک می‌کنیم.

 

وی در ادامه به درخواست‌های جانبازان رسیدگی و دستور پیگیری مشکلات و تامین داروهای آنان را صادر کرد.

اینستاگرام
الهی هر کس که به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت میکند عمر با برکت و سعادت اخروی عنایت کند .
سلام به استاندار محترم و دلسوز کرمان و این عید سعید را بشما و خانواده گرامیتان تبریک میگویم و از خداوند منان طول عمر باعزت را برایتان ارزومندم .انشااله سالی خوب در جهت خدمت بیشتر از پیش به ایثارگران داشته باشید . ما به شما افتخار می کنیم و همیشه دعا گویتان خواهیم بود . اجرکم عندالله
قابل توجه تمام مسئولان ( مجلس و دولت ) بويژه آقاي شهيدي : بنده دانشجوي دانشگاه آزاد هستم و شهريه ام را خودم پرداخت ميكنم اما فرزندان جانباز 25 درصد (كه خودشان سالم اند ) را از پرداخت شهريه دانشگاه معاف كرده ايد آيا اين عدالت است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
...

«شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت» یک متولی خاص برای فرهنگ دفاع

مقدس

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و

امور ایثارگران گفت:اگر اولین جلسه شورای عالی فرهنگ ایثار

و شهادت در اردیبهشت تشکیل شود

شورا پا می‌گیرد و یک قانونمندی خاص و متولی خاص برای فرهنگ ایثار و

شهادت شکل پیدا می‌کند.


محمد اسفندیاری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و

امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،

با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید در سال 94

گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری، بسط و توسعه فرهنگ ایثار و

شهادت یکی از چشم اندازهای مثبت بنیاد شهید است و امیدوارم شورای

عالی فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رئیس جمهور در اردیبهشت ماه

94برگزار شود و از اول سال ساختمان جدیدی به این کار اختصاص پیدا

کرده شروع به کار کند.

وی افزود: در حدود 14 وزارتخانه هستند که با حوزه علمیه قم، ارتش،

سپاه، بسیج و ستاد کل همه در این شورا عضویت دارند. اگر اولین جلسه

شورا در اردیبهشت تشکیل شود

شورا پا می‌گیرد و یک قانونمندی خاص و متولی خاص برای فرهنگ ایثار و

شهادت شکل پیدا می‌کند.
...
با کدام مدیریت ؟!

با فقیر نگه داشتن و حقوق ندادن به رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % ؟!

شاید که قصد واردات ایثار از چین باشد ؟!

یک درمانگاه ایثارگران اندازه زمین فوتبال آزمایش خون ندارد ؟!

تهران درمانگاه نقلی فرهنگیان میدان حسن آباد جنب بیمارستان پور

سینا .

همه نوع درمان و آزمایشگاه دارد ؟! با مدیریت 20 و اخلاق و رفتار 20 ؟!

خدا حفظشان کند ؟!
بنام خدا
این همان پیامی است که امام راحل برآن تاکیدداشتندکه مملکت رابه نااهلان نسپارید
این مردازاهل عشق وایثاراست جناب استاندارتوبااین پیام ثابت نمودی که وابسته به ارزشهاهستی ومن بعنوان یک جان بازوفرزندشهیددست شمارامیبوسم وشمارابخدای شهدامیسپارم
انشاله بقیه استان داران بخصوص استا ندار گیلان از این نوعدوستی چیزی یاد بگیرند کبر وغرور کنار بگذارند این دنیا برای کسی وفا نکرده جانباز ستیزی در استان گیلان رور به روز بیشتر میشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi