شناسه خبر : 33090
چهارشنبه 05 فروردين 1394 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیاتی از نحوه به شهادت رسیدن دانایی‌فر

به گزارش شهدای ایران،سردار رهامبخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خصوص به شهادت رسیدن گروهبان یکم جمشید دانایی فر بیان داشت: در سال 92  پنج تن از مرزبانان کشورمان توسط گروهک جیش العدل ربوده شده و پاکستان منتقل شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با رایزنی های صورت گرفته 4 تن از مزرداران به میهمن بازگشتند ادامه داد:  گروهبان یکم جمشید دانایی‌فر از سوی افراد این گروهک به گروگان گرفته شده بود و وضعیت وی در هاله‌ای از ابهام بود که بالاخره با فعالیت‌ها و رایزنی‌های فراوان، مردم، مسئولان، مأموران انتظامی و امنیتی یکی از افراد این گروهک دستگیر و در بازجویی از وی محل جنازه مرزبان دانایی‌فر در خاک پاکستان شناسایی شد.
سردار رهامبخش ضمن بیان اینکه گروهبان جمشید دانایی فر یک ماه پس از انتقال به پاکستا ن توسط گروهک جیش العدل از 4 سرباز دیگر جدا شده و در منطقه ای به شهادت رسیده بود اظهار داشت: پیکر شهید دانایی‌فر در روز اول فروردین سال‌جاری به داخل کشور منتقل شد و لحظاتی پیش توسط همسر و خانواده‌اش شناسایی شد.
گفتنی است، برخی از شنیده‌های تایید نشده حکایت از آن دارد که دانایی‌فر پس از جدا شدن از گروه خود به منطقه‌ای برده شده و توسط طناب دار اعدام و به فیض شهادت نائل آمده است.

*باشگاه خبرنگاران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi