شناسه خبر : 33133
یکشنبه 09 فروردين 1394 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بوی جنگ جهانی ازعربستان و یمن

جنگ عربستان و یمن، بوی جنگ جهانی دارد
 
 

دکتر رحیم پورازغدی استاد دانشگاه  با حضور در معراج الشهدای شهر اهواز گفت: درباره شهدا دو جور می شودحرف بزنیم که هرکسی که می شنود باید بگوید "یا لیتنی کنت معکم"نه اینکه ته دلش بگوید اینها چقدر بدبخت بودند که اینهمه سختی کشیدند و به آنه ترحم می کنند.

وی افزود: مهمتر از شهدا اهل بیت(سلام الله علیها) بودند که سیدالشهدا موقع شهادت به حضرت زینب فرمودند گریه کنید ولی ضجه نکنید تا دشمن احساس پیروزی نکند تا شهادت ما با عزت باشد نه ذلت و ضعف.

ازغدی ادامه داد: در روایات ما هرجا که صحبت از جهاد و شهادت می شود دعوت به قدرت و استقامت می شود نه دعوت به ضعف.

وی با بیان اینکه اکثر خانواده ها در جنگ شرکت نداشتند بیان کرد: در زمان جنگ بسیاری از خانواده ها  بودند که جبهه نمی آمدند ومانع حضور جوانانشان در جبهه و جنگ می شدند در صورتی که خانواده های مذهبی و شیعه بودند که این بیانگر ترس از دشمن می باشد.

این استاد با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام) گفت: امام فرمودند در جنگ با قدرت درمقابل دشمنان بایستید که بترسند از اینکه به سمت شما حمله کنند حتی اگر پیرمرد هم باشید با قدرت در برابر دشمن ظاهر شوید.

پور ازغدی با بیان اینکه دنیا دوقطبی شده است تشریح کرد: دنیا دو قطبی شده است که یک قطب آن ایران است و نقش تعیین کننده ای در جهان دارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورها اعلام نمودند هیچ تصمیمی بدون ایران نمی توانیم بگیریم خوشبختانه همه جای دنیا را انقلاب به هم ریخته است.

وی با بیان اینکه دو قطبی بودن دنیا به خاطر انقلاب اسلامی است تصریح کرد: امروز جنگ یمن با عربستان بوی جنگ جهانی داردکه ده حکومت استکبار یک طرف و ایران، روسیه و چین و ... در طرف دیگر آن که این یعنی دو قطبی شدن جهان که ایران باعث آن شده است.

پورازغدی گفت: آن چه که مسلم است و اتفاقی که افتاده این است که خون این شهدا کار خودش را کرد حرف‌هایی  که امام می زد کار خودش را کردامام بهد از جنگ در پیامی سیاسیت های کلی بازسازی جنگ را صادر کرد و فرمود: جمهوری اسلامی فقط با سیاست مبارزه با استکبار جهانی باقی می ماند و به طور صریح گفت: عدول مسئولین از این سیاست ها خیانت به اسلام و مسلمین است که این باعث عزت و اعتبار نظام اسلامی ما است.

وی با تاکید بر اینکه همه جای دنیا را انقلاب اسلامی پر کرده است گفت: امام فرمودند که بعد از جنگ کینه های انقلاب خود رانگه دارید و با شعله هایش آمریکا و نوکرانش را به آتش بکشید تا در آخر پرچم اسلام ناب محمدی را بر بام همه عالم قد برافرازید.

این استاد ابراز کرد: امام به نسل جوان و نوجوان ما گفت ما جنگیدیم و شما باید در پنج قاره جهان از مستضعفین دفاع کنید نه در زمینه نظامی بلکه در تمامی زمینه های علمی، پزشکی و ...

وی گفت : امام تاکید داشت پرچم ناب اسلام در بام همه عالم باید برافراشته شود و پابرهنگان و صادقان اسلام جزء ما شوند و زیر این پرچم بیایند و این حرکت ادامه پیدا کند.

وی بار دیگر به سخنان امام اشاره کرد و گفت: مسئولین رده بالای نظام و مردم وفادار هرگز قبول نمی کنند سازندگی و بازسازی کشور به قیمت وابستگی غرب و شرق تمام شود یعنی پیشرفت می خواهیم بدون اینکه وابسته کشورهای دیگر باشیم و از نظر فرهنگی، علمی، کشاورزی و ... مستقل باشیم.

این استاد ابراز کرد: دستهای آشکار و پنهان غربی ها در بین انقلابیون با عنوان راست وچپ شروع به فعالیت کردند تا مردم انقلابی را از هم جدا کنند تا مسیر اصلی انقلاب را نروند.

این استاد در ادامه خطاب به مسئولین کشورهشدار داد و گفت: آب به آسیاب دشمن نریزید و با جبهه گیری های خوددشمنان خود را شادمان نکنیدمن به مسئولین می گویم شرعا به شما واجب است تا همه رگ و ریشه های وابستگی به بیگانگان در همه زمینه ها را از میان ببرید.

وی با اشاره به اینکه چند اصل از بیانات امام عملی نشد گفت: بعضی از جاهایی که در جنگ خراب شد بازسازی نکنید تا نسل های بعدی که می آیند ببینند که اینهمه زائر در قالب کاروان اردوهای راهیان نور اعزام می شوند چیزی از بازمانده های جنگ را مشاهده نمی کنند.

پور ازغدی عنوان کرد: حفظ و نگهداری یک یا چند شهر خراب شده در زمان جنگ برای نشان دادن اینکه چه جنایت هایی در کشور ما صورت گرفته همان جور بماندتا نسل های آینده بدانند چه جنایاتی در کشور شده است.

وی ابراز کرد: بازسازی نکردن بعضی از مناطق جنگی به منظور نشان دادن قدرت دفاع و جوانمردی جوان های ما است که نسل جدید آن را درک کنند که در برابر جنگ نابرابردشمنان پیروز شدند وگرنه آیندگان مجبورند چیزی از جنگ ندانندو فقط مطالعه کنند.

 

اینستاگرام

...

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَريبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنينَ .

عربستان بدبخت شد رفت پی کارش . ؟!

داش داشه کارگر نیست ؟! باید شلوار ؛ دوتا دوتا بپا کند ؟! اگر

افاقه کند : اگر ؟!

...

ارتش یمن 15 کیلومتر وارد خاک عربستان شد/ انهدام خودروهای نظامی و غنیمت تانک‌ها و توپخانه سنگین سعودی توسط ارتش یمن

...

ورود ارتش یمن و کمیته‌های مردمی به ساحل ابین
خبرگزاری تسنیم: ارتش یمن و کمیته های انقلابی پس از فرار عناصر القاعده به مثلث زنجبار عدن رسیده و در امتداد ساحل عدن ابین مستقر شدند.

...

خروج ناگهانی شاه سعودی از اجلاس سران عرب

( چون مملکتش در حال سقوط است .ارتش یمن 15 کیلومتر وارد خاک

عربستان شد ؟!)

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi