شناسه خبر : 33141
یکشنبه 09 فروردين 1394 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محکوم کردن تجاوز آل سعود توسط جامعه مدرسین قم

به گزارش پایگاه خبری آینده روشن، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی تجاوز رژیم آل سعود به کشور یمن اطلاعیه ای صادر کرد و خواستار توقف فوری حملات وحشیانه به این کشور اسلامی شد.


متن اطلاعیه جامعه مدرسین که به امضای آیت الله محمد یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته، به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

بیداری اسلامی سرآغاز رویش موج جدید اسلام‌خواهی مردمی در منطقه شده است، ملت‌های مظلوم منطقه براساس تعالیم اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) که دارای بینش اجتماعی و سیاسی پر محتوا و غنی بوده و به علت فشارهای استکبار جهانی و استعمار و استثمار داخلی به تنگ آمده و فریاد اسلام‌خواهی و آزادی را سر داده‌اند.

در این برهه حساس تاریخی، سرزمین‌های اسلامی از سوریه، عراق و دیگر کشورها در آتش تکفیر و تروریستهای داعش می‌سوزد اقدام رژیم آل سعود در تجاوز به کشور یمن که منجر به شهادت شماری از مردم از جمله زنان و کودکان گردید، موجب شعله‌ور‌تر شدن این آتش در منطقه شده و این در حالی است که این تجاوزات با حمایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و سیاستهای چندگانه آنها تحت لوای قوانین مفتضحانه بین‌الملل صورت می‌گیرد.


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام تجاوزکارانه که توسط عربستان سعودی و متحدانش صورت گرفته است را به شدت محکوم نموده و آن را دخالت آشکار در امور کشور یمن دانسته و از آنها می‌خواهد هر چه سریعتر به این حملات پایان داده و بگذارند مردم یمن خودشان برای کشورشان تصمیم بگیرند.

در پایان برای شهدای این تجاوز علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند متعال خواستاریم.


و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/۱۴۳

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi