شناسه خبر : 33149
یکشنبه 09 فروردين 1394 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان دادن به تجاوز علیه یمن

طرح عراق برای پایان دادن به تجاوز علیه یمن
 
دولت بهار: نماینده پارلمان عراق از طرحی خبر داد که از سوی دولت این کشور برای پایان دادن به تجاوزات عربستان سعودی به یمن ارائه شده است.
  

به گزارش دولت بهار به نقل از شبکه خبر، موفق الربیعی نماینده کنونی پارلمان عراق و وزیر سابق امنیت ملی این کشور از طرح عراق برای پایان دادن به حملات نظامی عربستان سعودی به یمن خبر داد.

وی گفت: طرح عراق شامل پایان دادن به حمله نظامی توسط عربستان،‌ برپایی آشتی ملی و انجام انتخابات است.

وی همچنین گفت: طرح پیشنهادی عراق بر تعیین سرنوشت به عنوان حق طبیعی مردم یمن تاکید دارد. الربیعی گفت: عراق به شرطی به کشورهای حمله کننده به یمن موافق است که اول از همه مشخص کنند که دشمن امت عربی کیست و این تهدید از کجا می آید؟

پیش از این وزیر خارجه الجزایر نیز پنجشنبه گذشته در جریان اجلاس وزاری خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب طرحی سه ماده ای ارائه کرده بود که کاملا به نفع سعودی ها بود از جمله اینکه انقلابیون یمنی می بایست هرچه سریعتر پایتخت یمن را ترک کنند تا تجاوزات عربستان به یمن پایان یابد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi