شناسه خبر : 33184
دوشنبه 10 فروردين 1394 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان نگارش خاطرات

به گزارش شهدای ایران؛ بهزاد پروین‌قدس پیرامون فعالیت‌های خود در سال 93 اظهار داشت: یکی از کارهایی که در سال 93 به نتیجه رسید، انتشار کتاب «نقطه، نقطه، عشق» پیرامون سیر زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. بنده از سال ولایت این کار را آغاز کردم و بعد از 4 سال، طراحی از عکس‌های امام خامنه‌ای به چاپ رسید.


 نگارش خاطرات جنگ

وی ادامه داد: علاوه بر این کار، در سال گذشته توانستم خاطرات خود از دوران دفاع مقدس را بنویسم؛ این خاطرات مربوط به اوایل جنگ در سال 1360 تا پایان آن در عملیات «مرصاد» است. در واقع این خاطرات، بازنویسی رویدادهای عملیات‌های مختلفی است که در مناطق جنگی حضور داشتم.

این عکاس و نویسنده دفاع مقدس بیان داشت: یکی از ویژگی‌های کتاب خاطراتم این است که به همراه آن مستندات و عکس‌هایی هم وجود دارد که منتشر خواهد شد.


* جمع‌آوری عکس‌های عملیات بدر

وی یادآور شد: یکی دیگر از کارهایی که در سال 93 انجام دادم، جمع‌آوری نگاتیو‌های عملیات «بدر» بود؛ این نگاتیوها را برای انتشار در کتاب عکس آذربایجان در جنگ، به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس تحویل دادم.

در خصوص برنامه‌های نوروزی گفت: بنده در ایام نوروز سال‌های گذشته همراه کاروا‌ن‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی می‌رفتم اما امسال به دلیل وضعیت جسمی و عوارض ناشی از مجروحیت‌های جنگ و همچنین فراهم نبودن دیگر شرایط، خانه‌نشین شدم.

پروین‌قدس ضمن تبریک سال جدید به مردم کشورمان، یادآور شد: مردم عزیزمان و حتی نسل‌های بعد از انقلاب هم علاقه زیادی به مسیر شهدا دارند؛ بنده هرازگاهی عکس‌هایی از دفاع مقدس را در صفحه شبکه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارم و این عکس‌ها بازدید فوق‌العاده‌ای دارد که نشان از علاقه به این مسیر است. لذا این رسالت ما است که با تمام توان آنچه که از دفاع مقدس دیده‌ایم و داریم را به نسل‌های بعد برسانیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi