شناسه خبر : 33197
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مطالبات خانواده شهدا چه شد؟

در حالی که در روزهای پایانی سال 93 مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای برای دولت، پرداخت مطالبات باقی مانده خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری کشور را خواستار شد؛ روابط عمومی بنیاد شهید پرداخت مطالبات را در برنامه های سال 94 ندانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ در حالی که در روزهای پایانی سال 93 مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای برای دولت، پرداخت مطالبات باقی مانده خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری کشور را خواستار شد؛ روابط عمومی بنیاد شهید پرداخت مطالبات را در برنامه های سال 94 ندانست.

بنابر این گزارش؛ روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تشریح برنامه های سال 94 این بنیاد اظهار داشت: حجت الاسلام شهیدی محلاتی پیش از پایان سال 93 برنامه های سال جدید بنیاد را اعلام کرده اند و که عمده آنها مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و قرار است گزارش 3 ماهه پیشبرد این برنامه های به ریاست بنیاد اعلام شود.

اما در برنامه های اعلام شده بنیاد شهید و امور ایثارگران همچون برگزاری کنگره‌های ملی به منظور بسط فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی و کیفی سازی اردو‌ها در رابطه با خانواده‌های جامعه هدف، پیگیری اجرای منسجم و مرتب طرح سپاس با برخی نوآوری‌ها، اشتغال زایی برای جامعه هدف و راه‌اندازی صندوق اشتغال به این منظور، پیگیری مسائل درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تقویت صندوق سلامت ایثارگران به عنوان یکی از افتخارات بنیاد، افزایش و بهبود عملکرد کمیسیون پزشکی بنیاد برای بالا بردن سرعت رسیدگی به مسائل این حوزه و منصوب کردن پزشک متعهد در معاونت درمان استان‌ها، خبری از پرداخت مطالبات خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کشور در سال 94 نبود.

پیش از این نیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست پایان سال این بنیاد با خبرنگاران حوزه حماسه و مقاومت قول مساعدی از پرداخت مطالبات در سال 94 نداده بود.

مجلس شورای اسلامی در پایان سال 93 دولت را موظف کرد که مطالبات و معوقات باقی مانده خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کشور را پرداخت نماید

اینستاگرام
مطالبات سال91 ب کجارسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi