شناسه خبر : 33205
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت 12 فروردین:

مبارک باد بر ملت شریف ایران، تحقق وعده الهی، تشکیل حکومتی که در آن تبعیض نژادی و مذهبی،جایگاهی نداشته و همواره سعی در برپایی عدالت دارد.

12 فروردین روزی است که مردان و زنان غیور ایران زمین با وحدت و انسجام وصف ناپذیر ، بصیرت مندانه پای صندوق های رای حاضر شده و با رای "آری" خود رشته های وابستگی فرهنگی و اقتصادی به غرب را با اتکال به خداوند متعال گسستند و مشتی محکم بر دهان استکبار و  طاغوتیان کوبیدند...

روزی که زنان این دیار همگام با دلیر مردان ، اعم از مسلمان و غیر مسلمان ، به میدان آمدند و با ظهور شخصیت واقعی خود، پایه های حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان را بنیان نهادند.

آری این روز، روز جمهوری اسلامی است؛ روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی ، روزی که بفرموده معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) "سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و رأی مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کردند"

براستی که زنان تاریخ ساز ایران همچو مردانشان در این روز برائت از مشرکین را رقم زدند و در سال های پس از آن چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در عصر حاضر ، غیورانه از جمهوریت و اسلامیت حکومتشان دفاع کرده و جان و مال و فرزندان و همسران خود را فدای دین و انسانیت کردند؛ و این پیروزی جز با مدیریت و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و خلف صالحشان امام خامنه ای(حفظه الله) میسور نیست .

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن تبریک این عید بزرگ به ملت فهیم و انقلابی ایران ، امسال نیز همچون سال های گذشته در راه اطاعت از نایب بر حق حضرت ولی عصر (عج) گام برداشته و با همدلی و همزبانی با دولت محترم از هرچه نفاق و استکبار و ظلم در داخل و خارج از کشور برائت جسته و  تلاش خود را برای  اعتلای پرچم اقتدار ایران در قله های مرتفع فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و.... مضاعف می نماید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi