شناسه خبر : 33206
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 12:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخلف تامین اجتماعی و فرزندشهدا

سازمان تامین اجتماعی کماکان ازاجرای آن خودداری نموده و معافیت پرداخت حق بیمه و تامین هزینه های درمانی فرزندان شاهد شاغل در این سازمان اجرا نمی گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ علیرغم گذشت چند سال از تصویب بند و ماده 44قانون برنامه پنجم توسعه سازمان تامین اجتماعی کماکان ازاجرای آن خودداری نموده و معافیت  پرداخت حق بیمه و تامین هزینه های درمانی فرزندان شاهد شاغل  در این سازمان اجرا نمی گردد.

بنا بر این گزارش، یک فرزند شهید در گفت و گو با خبرنگار شهدای ایران اظهار داشت: طبق قانون فرزندان شهدای شاغل از پرداخت حق بیمه معاف هستند اما علی رغم تصویب چند ساله این قانون سازمان تأمین اجتماعی از اجرای آن امنتاع کرده و ما همچنان حق بیمه پرداخت می کنیم.

این فرزند شهید شاغل پرسید آیا واقعا سازمان تأمین اجتماعی متوجه این قانون نیست و یا تخطی از قانون برایش راحت است و کسی با این سازمان برخورد نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که حق بیمه مان را پرداخت نکنیم بیمه تامین اجتماعی لغو می شود و ما به همین دلیل به اجبار مجبور به پرداخت حق بیمه هستیم و متاسفانه عی رغم درخواست ها و نامه های مکرر کسی پاسخگو نیست.

این فرزند شهید گفت: حتی در این موضوع مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از ما حمایت نمی کند.

وی در پایان از مسئولین سازمان تأمین اجتماعی خواست تا مشکل حق بیمه فرزندان شهدا که مصوبه قانونی را به اجرا در آورد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi