شناسه خبر : 33208
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع جانباز70% شهیددرکاشمر

شهیدنیوز: پیکر شهید سید جلال سید حسینی از جانبازان 70 درصد روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهر کاشمر از توابع استان خراسان رضوی تشییع شد.
  

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی موجب عزت و اقتدار و افتخار کشور شده است.

رشید سلحشور افزود: ادامه راه شهدا و پیروی از اهداف آنان موجب سربلندی روزافزون کشور اسلامی می شود.

وی اظهار کرد: وجود شهدا در هر شهری برای مردم آن دیار مایه خیر و برکت است و می توان با مطالعه وصایا و زندگی نامه های آنان الگوهای رفتاری مناسبی به جامعه عرضه کرد.

سلحشور گفت: گذر روزگار نمی تواند بر چهره شهدا گرد و غبار فراموشی بنشاند بلکه راه و آرمان آنها همیشه نورانی است.

وی افزود: شهدا جان خود را هدیه کردند تا ارزشهای اسلامی زنده بماند لذا شناخت باور شهدا نیازمند شناخت عمیق و دقیق آنان در همه زمینه هاست.

در این مراسم پیکر مطهر شهید سید حسینی از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدا در مقبره امامزاده سید حمزه (ع) تشییع و در جوار 140 شهید خفته در این محل به خاک سپرده شد.

سید جلال سید حسینی که پس از تحمل 33 سال مجروحیت به خیل یاران شهیدش پیوست متولد شهریور ماه 1342 بود که در چهارم فروردین ماه سال 1361 در منطقه رقابیه با اصابت ترکش به ستون فقراتش مجروح شد.

این جانباز کاشمری مدت دو سال در بیمارستان بستری بود و در سن 52 سالگی در پنجم فروردین ماه امسال در بیمارستان امام رضا (ع) به خیل عظیم شهدا پیوست.

شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع شده و هزار شهید و 28 سردار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

اینستاگرام
روحش شاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi