شناسه خبر : 33210
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحریم کالای اسراییلی درانگلیس

دانشجویان دانشگاه ساسکس هم کالاهای اسراییلی را تحریم کردند

شفقنا- به نظر می رسد نهضت تحریم رژیم صهیونیستی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انگلیس جای خود را به خوبی باز کرده است. این بار دانشجویان دانشگاه ساسکس را رای قاطع خود به تحریم کالاها و خدمات اسراییلی پاسخ مثبت دادند. این رای در پی جنایات اسراییلی ها در حق مردم فلسطین به خصوص جنگ تابستان گذشته در غزه اتخاذ شده است.

به گزارش راشاتودی، رای قاطع دانشجویان به بایکوت محصولات اسراییلی در حقیقت برگ برنده ای برای جلب نظر بازوی اقتصادی اتحادیه دانشجویان این دانشگاه است تا رستوران ها و فروشگاه های دانشگاه را نیز به همراهی با این بایکوت مجبور نماید. طرح بایکوت محصولات اسراییلی در میان 806 دانشجوی این دانشگاه به رای گذاشته شد که با 68 درصد پاسخ مثبت تصویب گردید. پیش از این نیز دانشجویان دانشگاه علوم شرقی و آفریقایی لندن نیز به تحریم اسراییلی رای داده بودند.

رویا نابولسی از دانشجویان زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه ساسکس با ابراز خوشحالی از این رای گفته است در هنگام رای گیری لحظات نفس گیر و سختی را پشت سر گذاشتیم. ما چند هفته است که روزی پنج ساعت تلاش می کنیم تا کمپین تحریم کالاهای اسراییلی را به سرانجام برسانیم. به طور کلی عمر کمپین حمایت از مردم فلسطین در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی در این دانشگاه معتبر انگلیسی به سه سال می رسد و این گروه های دانشجویی نقش بسیار مهمی در آگاه سازی مردم و دیگر دانشجویان در مورد مساله فلسطین داشته اند.

دانشجویان ساسکس همچنین برای پیروزی در انتخابات نام 2000 شهید فلسطینی در جنگ نابرابر تابستان گذشته را در محوطه دانشگاه حک کرده اند.

منبع: راشاتودی

ترجمه: شفقنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi