شناسه خبر : 33211
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقادحزب‌الله از سکوت بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری النشره، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را با قطعنامه شورای حقوق بشر که در آن به نقض حقوق بشر در سوریه متهم شده بود رد کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: این قطعنامه بیانگر تسلط آمریکا و صهیونیست‌ها بر نهادهای بین المللی است که باعث می‌شود چنین قطعنامه‌های ناعادلانه‌ و غیرمشروعی منتشر شود. ما این قطعنامه را بی معنی و بی اعتبار می‌دانیم.

حزب الله تاکید کرد: مشارکت تعدادی از کشورهای منطقه در تصویب این قطعنامه بیانگر ناراحتی عمیق آن‌ها از نقش بزرگ حزب الله در مقاومت علیه دشمن صهیونیستی است و این مساله تنها به پایداری ما در خط مقاومت و جهاد می‌انجامد.

حزب الله همچنین از کشورهایی که با صدور این قطعنامه مخالفت کردند تشکر کرده و عنوان داشت:‌ما سکوت بین المللی در قبال جنایت های روزانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم می کنیم. ما همچنین شاهد سکوت بین المللی در قبال جنایت‌های کشورها و گروه‌های تروریستی علیه ملت‌ها و منافع آن‌ها و از جمله تجاوز عربستان و آمریکا علیه ملت مظلوم یمن هستیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi