شناسه خبر : 33216
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیربهداشت در روستاهای خرمشهر

همزمان با یازدهمین روز از فروردین ۹۴ بازدید وزیر بهداشت از روستاهای محروم خرمشهر

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز با هیأت همراه از مناطق محروم و روستاهای شهرستان خرمشهر و پروژه‌های نیروهای جهادی بازدید کرد.

 

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز به همراه هیئت همراه که متشکل بودند از معاونین وی، مهندس مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، شهردار خرمشهر و فرماندار این شهرستان از مناطق محروم و روستاهای شهرستان خرمشهر و پروژه های نیروهای جهادی بازدید کردند.

قاضی زاده هاشمی بازدید خود را از روستای محروم «شنه» آغاز کرد و از کلینیک امام صادق(ع) نیز دیدن کرد.

گفتنی است گروهی از جوانان که اغلب پایتخت نشین بودند تعطیلات عید را به دور از خانواده گذرانده و به این مناطق آمدند تا در قالب کار جهادی کمک هایی از جمله بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به مردم این دیار انجام دهند.

کلینیک امام صادق(ع) که مورد بازدید وزیر بهداشت قرار گرفت یکی از مکان هایی است که پزشکان جهادی در آنجا مستقر هستند و به طباطب اهالی خرمشهر و روستاهای اطراف می پردازند. در این دیدار گزارش هایی نیز از روند این کار جهادی به وزیر ارائه شد.


سلفی بچه های جهادی با وزیر بهداشت

اینستاگرام
خیلی مردی خیلی اقایی جناب اقای هاشمی وزیر محترم بهداشت و علوم پزشکی
انشااله سالم باشی و تندرست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi