شناسه خبر : 33279
شنبه 15 فروردين 1394 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناسنامه‌ ۲۲ یادمان دفاع مقدس

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: برای ترجمه شناسنامه‌های ۲۲ یادمان دفاع مقدس و منابع موجود برای زائرین راهیان نور در جهت شناخت یادمان‌های دفاع مقدس به زبان‌های دیگر در سال۹۴ اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر ادیبی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با تاکیداتی که مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته به مناطق عملیاتی داشتند در مورد شناسنامه‌دار کردن یادمان‌ها اقدامات موثری انجام شده است. چاپ شناسنامه‌های ۲۲ نقطه ای که در مسیر کاروان های راهیان نور بود از این جمله است.

 

ادیبی افزود: اولین گاممان بحث تشکیل شناسنامه‌های مناطق عملیاتی بود تا مردم خودمان با آن آشنایی پیدا کنند اما در راستای ترجمه این منابع و معرفی آن به زائرین خارجی و علاقه مندان دیگر کشورها نیز اقداماتی انجام می‌شود. به همین منظور برای ترجمه شناسنامه‌های ۲۲ یادمان دفاع مقدس و منابع موجود برای زائرین راهیان نور در جهت شناخت یادمان‌های دفاع مقدس به زبان‌های دیگر در سال آینده اقدام خواهیم کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi