شناسه خبر : 33308
شنبه 15 فروردين 1394 , 14:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

نماینده ولی فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی، حجت‌الاسلام سیدمهدی فقیهی را به عنوان «معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

 

حضرت حجت‌الاسلام جناب آقای سید مهدی فقیهی

 

سلام‌علیکم

 

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جناب‌عالی را به‌عنوان «معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» منصوب می‌نمایم.

 

بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث آکندن عطر شهادت در کل جامعه و زنده نگه‌ داشتن یاد شهیدان و حفظ و تقویتشان و جایگاه الگوهای عینی عرصه جهاد، ایثار و شهادت و نهادینه شدن راه شهیدان می‌شود.

 

امید است با سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در جهت حفظ و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و رعایت اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید در جهت توسعه این فرهنگ والا و اجرای ماده ۶۳ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان در اداره دبیرخانه و پشتیبانی علمی، پژوهشی و خدماتی از شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، این رسالت عظیم و مهم را محقق سازید.

 

توفیق جناب‌عالی را در خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

 

سید محمدعلی شهیدی

 

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

اینستاگرام
سلام.
با وجود تعداد زیادی از نخبگان، سرآمدان و افراد با تجربه در حوزه ایثار و شهادت و خانواده های ایثارگران، عجیب است که از افراد ناشناخته و بی تجربه برای این مهم و پست های دیگر استفاده می شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi