شناسه خبر : 33313
شنبه 15 فروردين 1394 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همدلی و همزبانی ملت و دولت ضرورتی دائمی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: همدلی و همزبانی ملت و دولت ضرورتی دائمی است.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، با اشاره به نامگذاری سال 94 تحت عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" افزود: توصیه به همدلی و اتحاد همواره از تاکیدات امام و رهبری بوده است و در سال جاری با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 94، این مهم به گفتمان غالب انقلاب و کشور تبدیل شده است.

 

وی بیان کرد: تحقق کامل این شعار می‌تواند نیازهای کشور در بخش‌های گوناگون توسعه را برطرف سازد.

 

به گفته او، اگر دولت و ملت برای تحقق خواست و اراده کشور و انقلاب با همدلی و وحدت حرکت کنند، ایران اسلامی از توطئه‌های دشمنان مصون خواهد ماند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله راهکارهای مقابله با هجمه‌های دشمنان دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان اصلی‌ترین نیاز فرهنگی کشور جهت تقویت اقتدار ملی و مقابله با ترفندهای دشمنان نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

وی بیان کرد: مهم‌ترین ماموریت بنیاد شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار جهادی است و کار اشاعه این فرهنگ، همدلی آحاد مختلف جامعه را می طلبد.

 

به گفته او، همدلی، وحدت و همزبانی به عنوان یک راهبرد اصلی و شاخص از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون، حتی در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب مصون بدارد.

 

حجت‌الاسلام هنرمند خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تحقق شعار امسال باید به عناوین شعارهای سال‌های گذشته نیز دقت کرد و برای تحقق کامل آنها بویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد و حمایت از تولید ملی نگاه جدی داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi