شناسه خبر : 33321
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از مادران و همسران شهدا

مدیرکل بنیاد خراسان شمالی نامگذاری روز 13 جمادی الثانی به عنوان روز تجلیل از مادران و همسران شهدا را اقدامی شایسته دانست و گفت: البته ما نباید تصور کنیم تجلیل از اهل بیت شهدا به ویژه مادران و همسران این اسوه های صبر و پایداری فقط محصور به یک روز خاص است.

به گزارش «ایثار»، صبح امروز حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جمع همکاران ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید ابراز امیدواری کرد که با تبعیت از عنوان شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است این وحدت و همدلی دربین همکاران نیز بروز بیشتری پیدا کند .

حجت الاسلام عزیزی گفت: امیدوارم در سال جدید با وحدت رویه و وفاق و همدلی بیشتر بین همکاران و جامعه هدف بتوانیم شاهد ارائه خدمت بهتر و شایسته تر با جامعه معظم ایثارگری باشیم.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) گفت:13 جمادی الثانی فرصت مناسبی است تا با بازخوانی سبک زندگی بانوی فداکار اسلام حضرت ام البنین(س) با نقش ارزشمند این شخصیت بزرگ تاریخ اسلام بیشتر آشنا شویم .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نامگذاری روز 13 جمادی الثانی به عنوان روز تجلیل از مادران و همسران شهدا را اقدامی شایسته دانست و گفت: البته ما نباید تصور کنیم تجلیل از اهل بیت شهدا به ویژه مادران و همسران این اسوه های صبر و پایداری فقط محصور به یک روز خاص است بلکه باید با از هر فرصتی برای شناساندن این زنان نمونه بهره برد و الگویی شایسته برای زنان جامعه معرفی کنیم .

دبیر ستاد شاهد استان خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به بیانیه اخیر نشست 1+5 اشاره کرد و گفت: توفیقی که در این مذاکرات حاصل شد به برکت خون شهدای عظیم الشان ماست و این حقیقت بر هیچ کسی پوشیده نیست .

حجت الاسلام عزیزی گفت: من این توفیق به دست آمده را اولا به مقام معظم رهبری که در همه مراحل دولت و تیم مذاکره کننده را حمایت کردند ثانیا به ریاست محترم جمهوری و ثالثا به جامعه معظم ایثارگری و به همه شما همکاران گرامی تبریک عرض می کنم و امیدوارم این بیانیه مشترک آغاز راهی باشد برای رسیدن به یک توافق جامع که ایران اسلامی را در رسیدن به اهداف خود یاری کند .

وی در پایان گفت: در تمام این 9 روز اخبار لوزان را رصد می کردم و واقعا تیم مذاکره کننده ایران به صورت فشرده و خستگی ناپذیر پای میز مذاکره نشستند و توانستند ضمن دفاع از دستاوردهای هسته ای، کشوره های1+5 را متقاعد کنند که فعالیت های هسته ای ایران صرفا صلح آمیز است و هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه و جهان نیست

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi