شناسه خبر : 33343
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان ایثارگران پیشگام باشند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه اخلاق مداری، رمز موفقیت و راه رسیدن به پیشرفت است، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در همه مسائل باید نسبت به دیگران پیشگام باشند.

به گزارش «ایثار»، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز در گردهمایی 58 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جدید الاستخدام محیط زیست استان که درساری برگزار شد به سیزده جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: تجلیل و تکریم از مقام والای مادران و همسران مکرم شهدا از سوی همه آحاد جامعه ضروری است.

رضایی؛ خطاب به فرزندان شاهد و ایثارگر، گفت: همان طوری که پدرانتان جانشان را در جهت استقرار حکومت دینی و اخلاق مداری فدا کردند شما نیز در تمامی اموربر مدار اخلاق حرکت کرده و در این مسیر از هیج کوششی دریغ ننموده و با صلابت تمام در راه رسیدن به پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور گام بردارید و این چیزی است که شهدا و ایثارگران از ما انتظار دارند.

وی گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در همه مسائل باید نسبت به دیگران پیشگام باشند و با بروز توانمندی، درجات و مراتب شغلی خود را ارتقا دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان از مسئولین اداره کل محیط زیست استان به دلیل جذب فرزندان شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کرد.

مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تبریک به نیروهای جدید الاستخدام و خانواده های آنان، وظیفه این عزیزان را نسبت به سایر کارکنان سنگین تر و مهم تر دانسته که نیازمند تلاش و کوشش بیشتری از سوی این افراد است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم سوگندنامه از سوی حاضران قرائت شد.

اینستاگرام
چشم.نيست خيلي به فكر فرزندان شهيد و ايثارگران هستيد .با اتمام قانون برنامه پنجم تكليف فرزندان شهيد چه مي شود؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi