شناسه خبر : 33345
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خون شهدا سبب حقانیت نظام

امام جمعه بهاباد با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، گفت: مادران در اثر تربیت درستشان و همسران بر اثر صمیمیت، صبر و استقامتشان سبب شدند که خون مقدس شهدا این نظام را از شر دشمنان در امان دارد.

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام سیف‌الله دهقانی با اشاره به 13 جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: مادران در اثر تربیت درستشان و همسران بر اثر صمیمیت و صبر و استقامتشان سبب شدند که خون مقدس شهدا این نظام را از شر دشمنان در امان دارد.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: خون مقدس شهدا ثمره‌اش در این دنیا سبب شد تا حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا ثابت شود.

وی مقاومت و صبوری، ولایت‌مداری، مدیریت خانواده، تعلیم و تربیت فرزندان شهدا، پاسداری از آرمان‌ها و اهداف شهدا، حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع و حمایت از ارزش‌ها را از جمله ویژگی‌ها و ویژگی‌های مادران و همسران شهدا برشمرد.

دهقانی با بیان این مطلب که ما هر چه داریم به برکت خون مقدس شهداست و باید قدردان زحمات آنان باشیم، خاطرنشان کرد: این وظیفه تک‌تک ملت است که نسبت به خانواده شهدا احترام بگذارند و از آنان تکریم کنند، خود مادران و همسران شهدا باید در صف اول تکریم خانواده شهدا باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi