شناسه خبر : 33347
یکشنبه 16 فروردين 1394 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قلم ناتوان است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار در دیدار از مادران و همسران شهدا، گفت: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آنها را ندارد.

  به گزارش «ایثار»، علی کردی سرپرست  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار  با حضور در بیت شهیدان سرافراز، ناصر بیرجندیان و اینانلو در شهریار از خانواده این عزیزان تجلیل کرد.

کردی گفت: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم  توانایی نوشتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد. آنان با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه های مختلف کشور حضوری پررنگ دارند و دیگر بانوان کشور را پیوسته به این حضور تشویق می کنند.

همسران شهدا هم با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند چه بسا همسرانی که خود دارنده رتبه های علمی و سیاسی در کشور هستند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

این مادران و همسران از نسل جدید و بانوان کشور انتظار رعایت عفت و حجاب خود را دارند و انتظار دارند تا هنگام ظهور حضرت ولی عصر(عج)، انقلاب، که امانت ارزشمندی است به نحو شایسته ای با اطاعت از ولایت و حرمت خون شهدا حفظ و نگهداری شود.

گفتنی است در این دیدار سرهنگ یامینی فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شهرستان شهریار وحجت الاسلام حیدری رئیس امور مساجد شهرستان شهریار حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi