شناسه خبر : 33369
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 14:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام جامعه ورزش برای تکریم مادران و همسران شهدا

جامعه ورزشی کشور در پیامی روز تکریم مادران و همسران شهدا را را گرامی داشتند.

به گزارش «ایثار»، در متن این پیام آمده است: «مادران و همسران شهدا با صبر خود اسلام را رو سفید کردند و به نظام جمهوری اسلامی آبرو دادند.» (مقام معظم رهبری) مهربانان، گویند بهشت زیر پای مادران است، مادرانی که عزیزترین کسان خود، یک یا چند فرزند و در واقع تمام هستی خود را تقدیم اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند؛ چه باید زیر پایش باشد، چه چیزی باید تقدیمش کرد.

مادر مرا ببخش چیزی ندارم برای تقدیم به شما، می دانم شما به چیزی نیاز ندارید اما این ماییم که به شما نیازمندیم، بانیان اقتدار، سربلندی و عزت ملت شریف و بزرگ ایران، اسوه های صبر، مقاومت و ایثار، الگوهای بی نظیر قرن، مگر می شود در دنیا امروز چنین جمله ای گفته شود که «کاش یک پسر دیگر داشتیم تا تقدیم اسلام می کردم» شرمنده چهار تا بیشتر نبودند. الله اکبر به این عظمت و به این ایثار و فداکاری؛ تنها چیزی که می توانیم در مورد شما به زبان بیاوریم این است که مادران و همسران صبور شهدا، ما جامعه ورزش کشور با تمام وجود به شما افتخار می کنیم و به خود می بالیم از اینکه ما نیز فرزندان ایران زمین هستیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi