شناسه خبر : 33377
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارطلاب غیرایرانی ازمناطق جنگ

معاون اردویی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: 80 طلبه غیر ایرانی جامعة الزهرا(س) قم در قالب کاروانی از هفتم تا یازدهم فروردین در مناطق عملیاتی جنوب حضور یافته و این مناطق را زیارت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، ستار احمدوند با بیان این مطلب افزود: این طلاب خارجی ضمن آشنایی با رزم و حماسه رزمندگان اسلام، پیام‌آورانی از شجاعت و جانفشانی رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام،ولایت و انقلاب اسلامی برای کشورهای خود شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور استان قم به همت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از ابتدای اردیبهشت سال 93 با اعزام کاروان زائران به استان کرمانشاه و مناطق سرپل ذهاب آغاز شد و پس از ماه مبارک رمضان با اعزام کاروان‌ها به مناطق غرب و حضور 2500 نفر در استان کردستان ادامه یافت.

 

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی، اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با همکاری سپاه و اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گرفت و تا اواخر بهمن حدود 6000 دانش‌آموز پسر و دختر به تفکیک در دو بازه زمانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، ضمن اینکه اعزام تعدادی کاروان دانشجویی و بسیج ادارات و هیئات مذهبی به شلمچه نیز به منظور بهره گیری از ایام عرفه و ایام عزاداری محرم‌الحرام صورت گرفت.

 

احمدوند در ادامه به اعزام دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب از 12 اسفند 93 اشاره کرد و افزود: در این مرحله 4000 دانشجوی دانشگاه‌های استان قم به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: از آغاز اعزام‌های عمومی در نیمه اسفند 93، تاکنون در مجموع حدود 8 هزار نفر در قالب کاروان های اردویی و خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی و رزمگاه شهدا اعزام شدند و برنامه اعزام‌ها تا نیمه فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

احمدوند با پیش بینی اینکه انتظار می‌رود مجموع آمار اعزامی استان قم از ابتدای اردیبشهت 93 تا پایان فروردین 94 به 18 هزار نفر برسد، ابراز کرد: این برآورد، رشد 30 درصدی اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را نشان می‌دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi