شناسه خبر : 33382
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوهای جهادی برابرخاطرات جنگ

فرمانده سپاه عاشورا گفت:من در اردوهای جهادی روحیات و خاطرات دوران جنگ را دیدم. جوانان مسئول سازندگی کشور بوده و جامعه اسلامی به حضور جوانان انقلابی نیاز دارد بنابراین شما جوانان هستید که باید بر مشکلات غلبه کنید.

به گزارش ایسنا،سردار غلام عسکر کریمیان با قدردانی از فعالیت گروه جهادی در خدمت‌رسانی و آبادانی مناطق محروم، سازندگی را از اولویت‌های اصلی بسیج سازندگی دانست.

 

وی خطاب به اعضای اردوهای جهادی گفت:حضور شما در این منطقه کوهستانی و بیابانی، نشانگر انگیزه خدمت به مردم است. امروز شما با حضور در این منطقه، منافع مادی و دنیوی خود را به اجر اخروی ترجیح دادید.

 

کریمیان با اشاره و تاکید بر فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب که بهترین راه مبارزه با امریکا و استکبار خدمت به مردم است، داشتن روحیه خدمت و اخلاص را از ضروریات بسیجیان خواند و ادامه داد: در این جهت استکبار به دنبال فاصله انداختن بین مردم، نظام و سپاه بوده ولی با توجه به مردمی بودن بدنه سپاه و بسیج، دشمن شکست خورده و استمرار این حرکت‌های سازندگی موجب تحکیم ارتباط بین مردم، سپاه و نظام خواهد بود.

 

گروه جهادی شهید عماد مغنیه دانشگاه تبریز با آغاز سالجاری(سال94)، تعطیلات نوروزی خود را با حضور در مناطق محروم، آرامگاه جرجیس پیامبر(ع) را بازسازی می‌کنند.

 

کریمیان این سخنان را در در بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم جلفا مطرح کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi