شناسه خبر : 33419
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت تلاش در معرفی شیرزنان ایثارگر

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام امنیت نظام اسلامی را مدیون از جان گذشتگی شهدا، صبر و اسقامت مادران و همسران شهدا دانست و گفت: باید همواره در معرفی چنین شیرزنان جامعه تلاش کنیم.

به گزارش «ایثار»، کلثوم خلیلوند به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) و سالروز تکریم مادران و همسران شهدا با مادر شهیدان گرانقدر علی اکرم و علیرضا شیرخانی، مادر شهیدان والامقام عباس و باقر ملکی و همسر شهید علی ملکی دیدار و از مقام شامخ آنها تجلیل کرد.
 

خلیلوند در این دیدار ها امنیت نظام اسلامی را مدیون از جان گذشتگی شهدا، صبر و اسقامت مادران و همسران شهدا دانست و افزود: حضرت ام‌البنین(س) اسوه صبر و پایداری و وفاداری به حریم ولایت و به عنوان یک الگو برای مادران جامعه و زن مسلمان است.

وی با بیان اینکه آن حضرت از کودکی حضرت عباس(ع) را بلاگردان سیدالشهدا(ع) تربیت کرده بود، افزود: آنچه که جامعه ما به آن محتاج است این است که مادر شهیدانی در جامعه توانستند راه ام‌البنین(س) را بروند لذا باید همواره در معرفی چنین شیرزنان جامعه تلاشگر باشیم و بانوان جامعه ما با تأسی به این زنان بزرگ در طول تاریخ نقش بسزایی در تربیت انسان‌های شایسته و عاشق حریم ولایت ایفا کنند.

لازم به ذکر است شهید علی اکرم شیرخانی جمعی بسیج دانش آموزی در تاریخ سیزدهم شهریور سال 62 به شهادت نائل آمد. شهید علیرضا شیرخانی جمعی ارتش در تاریخ بیست و دوم فروردین 62در شرهانی به فیض عظمای شهادت رسید.

شهید عباس ملکی جمعی بسیج در تاریخ هجدهم بهمن 61در گره شیر به شهادت رسید. شهید باقر ملکی در تاریخ بیست و دوم فروردین 64 در بمباران هوایی شهر ایلام به شهادت نائل آمد. شهید علی ملکی در بمباران اول فروردین سال 64 در ایلام به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi