شناسه خبر : 33426
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زوایای پیدا و پنهان مناطق عملیاتی

اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس از عظیم‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و باید زوایای پیدا و پنهان آن به نسل آینده‌ساز بازگو شود.

به گزارش «ایثار»، سرهنگ مجیداحمد جعفری، فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: 350 ساوجی با ترکیب خانوادگی به مدت پنج روز از یادمان‌های اروند کنار ،شلمچه، هویزه، طلایییه، دهلاویه، فکه، فتح‌المبین، خرمشهر و معراج شهدای اهواز بازدید کردند.

 

وی افزود: به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جوان با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.

جعفری اضافه کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس از عظیم‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و باید زوایای پیدا و پنهان آن به نسل آینده‌ساز بازگو شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در پایان، خاطرنشان کرد: برگزاری این اردوها باعث شده است تا جوانان و نوجوانان ما بتوانند از نزدیک دلاورمردی و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را نظاره‌گر باشند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi