شناسه خبر : 33429
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت نام مدارس شاهد الکترونیکی می شود

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از الکترونیکی شدن ثبت نام در مدارس شاهد در سال تحصیلی 95- 94 خبر داد.

به گزارش «ایثار»، محمد علی فقیه، اظهار داشت: با تعامل و همکاری اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و با تمهیدات انجام شده، ثبت نام فرزندان شاهد و ایثارگر در سال تحصیلی 95- 94 در مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه نحوه ثبت نام و جزئیات آن به نحو مقتضی اطلاع رسانی می شود، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای ثبت نام الکترونیکی در مدارس شاهد، رفاه حال خانواده ها در بهره مندی از تسهیلات ایجادشده، کاهش تردد به مدارس و مبادی ذی ربط و تکریم و حفظ عزتمندی خانواده های شاهد و ایثارگر است.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان افزود: به منظور نهایی کردن سایت ثبت نامی مدارس شاهد، کارگروهی متشکل از کارشناسان اداره کل آمار و فناوری اطلاعات، اداره کل حراست و اداره کل آموزش بنیاد و نیز کارشناسان اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با یکدیگر همکاری می کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi