شناسه خبر : 33434
دوشنبه 17 فروردين 1394 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرکز توانبخشی قزوین تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

اکوفارس: قزوین- معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: فاز یک مرکز توانبخشی فرهنگی و ورزشی شهید رجایی قزوین با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان آذر ماه امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، عبدالحسین وحیدی در این باره اظهارداشت: این پروژه در دو فاز به بهره‌برداری می‌رسد که فاز اول آن شامل استخر، سونا، سالن ورزشی و آب درمانی است.

وی افزود: فاز یک مرکز یاد شده در صورت جذب اعتبارات به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از استانداری قزوین و بنیاد مرکز تا پایان آذر ماه ۹۴ افتتاح می‌شود.

وحیدی به پرداخت تسهیلات وام خرید یا ساخت مسکن به جامعه هدف بنیاد قزوین اشاره کرد و گفت: سال گذشته این وام به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به افراد واجد شرایط در شهر قزوین، ۵۰۰ میلیون ریال در سایر شهرهای استان و ۷۲۰ میلیون ریال در کلان شهرها پرداخت شد.

این مسئول تصریح کرد: میزان وام در سال جاری به ۷۰۰ میلیون ریال در شهر قزوین، ۶۰۰ میلیون ریال در سایر شهرها و ۸۲۰ میلیون ریال در کلان شهرها افزایش یافته است.

وحیدی با اشاره به اینکه پرداخت وام خرید یا ساخت مسکن به گروه‌های ایثارگری در سال جاری تغییر کرده است، گفت: سال گذشته این وام به والدین و همسران شهدا و جانبازان ۱۵ درصد به بالا پرداخت ‌شد.

وی افزود: وام یاد شده در سال جاری به فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ۵ درصد به بالا نیز پرداخت می‌شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: گروه‌های ایثارگری یاد شده که تاکنون از وام خرید یا ساخت مسکن استفاده نکرده‌‌اند، می‌توانند این وام را دریافت کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi