شناسه خبر : 33438
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده گان اخته سیاسی مجلس نهم

مجتبی دهقانی - به جهت روشن شدن موضوع اخته سیاسی لازم است این نکته عنوان شود در علم پزشکی اخته کردن یا اخته سازی عملی ست که در حیوانات بیشتر به منظور کاهش کنترل جمعیت و نژاد بکار رفته و مانع از تولیدمثل آنها، کاهش میزان شرارت و افزایش فرمان پذیری صورت می‌گیرد.اما  از دیر باز این روش در عالم سیاست به گونه دیگر انجام می شده است در این روش در گذشته در بسیاری از کشورها از جمله عثمانی و ایران حاکمان برای بهره برداری بیشتر از بردگان خصوصاً برای خدمت در اندرونی (حرمسرای) شاه و یا برای قطع نسل مخالفان سیاسی و کنترل آنها مورد استفاه قرار می‌گرفته و این روش در عالم سیاست به شدت شایع بوده ‌است.

حال نکته مشترک اخته کردن در عالم پزشکی و سیاسی این موضوع است در دو حالت شخص یا حیوان اخته شده از آن حالت سرزندگی و شور و حرارت و سرزنگی بودن به موجود یا شخصی بی تفاوت ، منفعل ، منزوی و از همه مهمتر ساکت و بی خطر تبدیل میگردد. 

 یقینا برای دولتها به جهت رسیدن بی درد سر و بدون موانع به اهداف خود، هیچ چیزی بهتر از یک مجلس اخته شده سیاسی کارایی ندارد. با این توضیح با کمی تامل به رفتارمجلس نهم با دولت اعتدال خواهید فهمید نمایندگان موجود بر دو طیف تقسیم می شوند نماینده گان انقلابی مجلس که فارغ از هر جناح و حزب و گروه به وظیفه ذاتی خود رفتار می کنند و در این میان حاضر نیستند ذره ای از حق مردم  و کشور کوتاه بیایند  و برایشان فرق نمی کند دولت بر سر کار دولت احمدی نژاد باشد یا دولت روحانی ؟؟ این طیف نماینده گان در مجلس با القاب تندرو ، دلواپس ، اقلیت و.. نامبرده می شوند. ولی در مقابل این نماینده گان هستند عزیزانی که با به جهت وزش باد سیاسی و ملاحظات دوره بعد نماینده گی و سر گرم بودن به فعالیتهای خیریه و عام المنفعه  ( بخوانید اقتصادی)  و دهها مورد دیگر حاضر به اخته سیاسی شدند و در برابر عملکرد غلط و اشتباه دولت ساکت و بی خطر شده اند. شاهد این ادعا چند نمونه از نوع برخورد نمایندگان اخته شده با دولت اعتدال را ذکر میکنیم.

بعضی از نماینده گان اخته شده مجلس نهم در برابر اهانت مکرر با عناوین سخیف و دور از اخلاق از قبیل : بروید به جهنم ، بی سوادها ، تازه به دوران رسیده ها ، بی شناسنامه ها و ...  رییس دولت و سایر اعضای کابینه به دوستان همکار خود چه واکنشی نشان دادند ؟؟

 نماینده گان اخته شده مجلس در برابر فریاد های نمایندگان انقلابی در موضوع برداشت غیر قانونی دولت از صندوق توسعه ملی  و رانت 650 میلیون یورویی چه عکس العملی از خود نشان دادند ؟؟

چرا اخته شده های سیاسی مجلس نهم در برابر عدم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و حذف افراد پر درآمد در سال 93 که بر دولت اعتدال تکلیف نموده بودند سکوت کردند و فریاد وای اسلاما دولت قبل را سر ندادند؟؟

شجاعت نماینده گان اخته شده مجلس نهم در زمانی که ظریف عنوان کرد: اگر استیضاح شود حاضر نیست کلمه ای از مذاکرات را برای نماینده گان بازگو کند کجا بود ؟؟

نماینده گان اخته شده مجلس نهم در دولت قبل که زمزمه حضور بانوان در ورزشگاه ها مطرح بود که به حقه هم مورد سپاس می باشد فریاد وای اسلاما وای محمدا سر میدادند، چرا در برابر تایید حضور بانوان در دولت اعتدال سکوت کرده اند؟؟

سکوت اخته شده های سیاسی در برابر بیانیه سوئیس جایی برای هیچ حرف یا دفاعی باقی نگذاشته است . خجالت آور تر آنجایی است وقتی چند نماینده انقلابی به این عمل دولت اعتراض می کنند با حرکت (( دو دو )) که بارها رهبری عزیز در مورد آن تذکر داده اند صدای این دلواپسان و دلسوزان را خاموش می کنند؟؟

کجاست شجاعت و غیرت نماینده گان اخته شده سیاسی مجلس که در جریان سفر اردوغان به ایران و در جواب گستاخی و توهین این عامل عبری ، عربی به رهبری عزیز و مردم شریف ایران صدای اعتراض بر افراشته  و یا در صحن مجلس تحصنی کرده یا همراه مردم انقلابی بر روی باند فرودگاه رفته و مانع فرود هواپیمای وی شوند؟؟

بماند ...

اما  نکند خدای نکرده نماینده گان مجلس نهم هزینه اخته سیاسی شدن خود را به بهای رای آوری در دوره دهم مجلس فروخته باشند که قطعا در رای مردمان سرزمین خود که به فرموده رهبری عزیز حق الناس است خیانت کرده اند.

در آخر یادداشت نماینده گان مجلس نهم را به گزیده ای از بیانات حضرت روح الله (ره ) خطاب به نماینده گان جلب میکنم.

حضرت امام (ره) ضمن اشاره به وضعیت مجلس قبل از انقلاب اسلامی به اهمیت مجلس شورای اسلامی و نقش مردم چنین می فرماید:

«ما دیدیم که اسلام و کشور ایران چه صدمات بسیار غم انگیزی از مجلس شورای غیر صالح و منحرف از بعد از مشروطه تا عصر رژیم جنایتکار پهلوی و از هر زمان بدتر و خطرناکتر در این رژیم تحمیلی فاسد (پهلوی) خورد چه مصیبتها و خسارتهای جان فرسا از این جنایتکاران بی ارزش و نوکر مآب به کشور و ملت وارد شد . از بعد از مشروطه هیچگاه به قانون اساسی عمل نشده، . . .  اکنون که با عنایت پروردگار و همت ملت عظیم الشان سرنوشت کشور به دست مردم افتاده و وکلاء از خود مردم و با انتخاب خودشان بدون دخالت دولت و خان های ولایات به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و امید است که با تعهد آنها به اسلام و مصالح کشور جلوگیری از هر انحراف بشود» )1)

حضرت امام در ادامه آن مطلب می فرماید:

«اکنون که بحمدالله موانع رفع گردیده و فضای آزاد برای دخالت همه طبقات پیش آمده است هیچ عذری باقی نمانده و از گناهان بزرگ نابشخودنی، مسامحه در امر مسلمین است . هر کس به مقدار توانش و حیطه نفوذش لازم است در خدمت اسلام و میهن باشد و با جدیت از نفوذ وابستگان استعمار و منحرفان از مکتب بزرگ اسلام جلوگیری نمایند و بدانند که مخالفین اسلام و کشورهای ابرقدرت چپاولگر بین المللی هستند با تدریج و ظرافت در کشور ما و کشورهای اسلامی رخنه و با دست افراد خود ملتها، کشورها را به دام استثمار می کشانند باید با هوشیاری مراقب باشید و با احساس اولین قدم نفوذی به مقابله برخیزید و به آنها مهلت ندهید(2)

)1) - وصیتنامه سیاسی الهی، ص 17 و صحیفه نور، ج 21

(2) - وصیتنامه سیاسی الهی، ص 18 و صحیفه نور، ج 21

 

نوشته :

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
باسلام . حاج آقا دهقانی سلام . خود عالمید و بهتر میدانید دو مقوله قدرت وزر در هر حکومتی سیاسین را به ورطه منفعت طلبی وانحطاط میکشاند. ازازمنه گذشته تاکنون تاریخ درسهای بزرگی را به همگان آموخته ولی قلیلند کسانیکه سربلند زیر بیرق امام و مولای خویش رهرو باشند . والسلام .
اینبار شما یادتان رفته رهبر معظم پشت مذاکرات بوده وشما یید که از پاپ کاتولیک ترید اینقدر با نتانیاهو منحوس هم صدا نشوید
سلام بازم داری به خویشتن خودت منفی می دیدی نه !!!!
این ادبیات برازنده شما نیست حاج اقا کاش برای مسائل دیگر مملکت فقر بیکاری و گرانی وهزار گرفتاری دیگر مردم همینقدر حساس بودید شما فقط نگران جناحتان هستید
سلام
اگر اخلاقگرایی واخلاق مداری داشتید از اینگونه اصطلاحات قاطر سازان استفاده نمیکردید بهر حال بیضه مندانی چون شما چرا گریبان چاک نمیدهید شماکه روبه باد نشسته اید مجلس برای همگان دری باز دارد وقت بگیرید تشریف ببرید واین فلسفه اخته گری را انجا بنمایش بگذارید ممنون
قبلا هم به حاج اقا بابت این نوع نگارش وتندروی تذکر داده شده بود متاسفانه مدیر سایت همین نوع ادبیات را میپسندند وانوقت از مرام وصمیمیت وبی ریایی رزمنده وبسیجی دم میزنند امثال حاج اقا همه را جز همفکرانشان غیر خودی میدانند واز هر الفاظ زننده ای جهت کوبیدنشان بهره میبرند خداوند ما را هدایت کند
وای وای بابام ... اینجا چه خبره ؟
آقا جان ...بابا دیدید که نظر رهبر چی بود گلم ؟
دیگه بحث نکن ...لطفا
به نظر من جناح چپ و به اصطلاح اصلاح لب از جناح راست و بقول شما انقلابی از نظر اخلاقی سالم تر است به دلایل زیر
1-ادعای اسلامی و دینی کمتری دارند
2-از نظر اطلاعات و سواد بروزتر و اگاهترند
3-با ثبات تر و حساب شده تر عمل می کنند
4-مردانگی بیشتری دارند
5- حتی تجربه من نشان داده است که انها نسبت به خانواده های ایثارگران لطف بیشتری دارند
جانباز عزیز 70درصد سلام به وجدان پاکت
احسنت به شما که جواب کارشناسی شده خوبی دادی تمام نظرات دوستان رو خواندم ومیخواستم یک جوابی به ایشان بدم اما سخنان شما برادر بزرگوار واقعا کارشناسی بود .جواب من هم همین است . بخصوص بند آخر که واقعا ظاهر وباطن با ایثارگران هستند . به قول شاعر به عمل کاربرآید به سخنرانی نیست . شعور بالای مردم باشعور ایران زمین را نمی توان به سخره گرفت . دوستان همیشه ازکنار گود میگن لنگش کن . وموقع گرفتاری و عمل کردن باز همین مردم عادی ومستضعفان جلودار میدان هستند .
موفق باشید
مرگ برضدولایت فقیه

باز هم شعار جواب بده نظر بده نه شعار
به جانباز مملکت میگی ضد ولایت !!از چی ناراحتی این چه ادبیاتیه فاش چرا اینا را سانسور نمیکنه فقط شعار مرگ بلدی از زندگی حرف بزن اسلام دین صلح ودوستی است
مرگ بر آمریکا . مرگ بر اسراییل . مرگ بر انگلیس .
دست شما درد نکند داوری جان شما دیگر همه رو از رو بردید برید شعار بدید زمان جنگ هم بعضی ها فقط شعار میدادند وما ان جلو توی خط عمل میکردیم ممنون از اینکه تابعیت سه کشور رو به ما دادید منطق شما همین است یا شما یا هیچ
من هم با داوری موافقم . لعنت و نفرین در قرآن هم آمده . روی پرچم انصارالله یمن نوشته : مرگ بر آمریکا . مرگ بر اسراییل . مرگ بر یهود (صهیونیسم نه دین یهود ) الله اکبر . النصر لاسلام / حضرت محمد ص معاویه را لعنت و نفرین کرده و گفته : از خوردن سیر نشوی ! بخاطر همین معاویه به مرض پر خوری و شکم پرستی مبتلا بود . حضرت زینب س هم مردم کوفه را نفرین کرده .
پس چرا ما دشمنان اسلام را نفرین نکنیم (نه مردم آنها را بلکه سران اصلی دولت شان را مثل نتانیاهو و غیره ... )
اریا جان با نفرین ولعنت ومرگ گفتن چیزی درست نمیشود اولین موج منفی اش خود ادم را میگیرد چرا چیز های خوب بر زبان نیاوریم اتفا اقای قراعتی میگفت در قران امده کفار را لعنت کنیم (شعار مرگ بر امریکا را میگفت )این کشورها ادعای دین دارند روسیه وجین دوکشوری هستند که کمونیست هستند وکفار !!ژاپن با بمب اتم امریکا ویران شد روز وشب شعار مرگ نگفت مردمش اراده شان را بر این نهادهند تا در صنعت پیشرفت کنند واجناس ژاپنی مصرفش در امریکا حرف اول را میزند از این بهتر میتوان کشوری را خوار کرد شما هم برو همو غمت را بزار تا با عملت ثابت کنی که محتاج بیگانه نیستی
افرادانقلابی که بر علیه ملت و منافع کشور و برای حمایت از دولت احمدی نژاد از هیچ کاری فروگذار نبودند . صبح بخیر حاج آقا !!!!
داوری عزیز شما گروهی هستید که برای همه مرگ وفقط برای خودتان زندگی طلب میکنید چرا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi