شناسه خبر : 33441
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 08:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دزفول

فرمانده سپاه دزفول، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

به گزارش «ایثار»، محتشمی‌راد صبح امروز در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دزفول اظهار کرد: دیدار با خانوادهای شهدا معظم را می‌توان به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری دانست.
فرمانده سپاه دزفول، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است و امروز نیز خدمت به خانواده‌های آنان توفیق الهی است.

فرمانده سپاه دزفول، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را تکریم خانواده شهدا دانست و گفت: پدران و مادران شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت کردند و با تشویق ایشان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

محتشمی‌راد با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را ستود و آن را یکی از شاخصه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی برشمرد.

در این دیدار فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول نیز بر قدردانی از تلاش و ایثارگری خانواده شهدای والامقام تاکید کرد و گفت: شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار کردند و امروز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام(ره)، نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در ادامه این مراسم گفت: شهدا با تقدیم جانشان در راه اسلام از همه چیزشان گذشتند و امروز وظیفه همه ماست که از خانواده معظم آنان تجلیل و تکریم کنیم.

سید عزیزالله پژوهیده اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی شخصیت و سیره زندگی این عزیزان یکی از وظایف اصلی جامعه در قبال شهیدان است.

پژوهیده در پایان عنوان کرد: خانواده معظم و مکرم شهدا دارای مقام و منزلت ویژه‌ای در نزد خداوند متعال و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi