شناسه خبر : 33461
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از «اسوه‌های صبر و استقامت»

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن، مادران و همسران شهدا در سراسر کشور تجلیل خواهند شد.

به گزارش سرویس «فرهنگ حماسه» ایسنا، مادران و همسران شهدا به عنوان تکمیل کننده نقش مردان در همه اعصار، نقش پرشکوهی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند و همواره با صبر و استقامت، پشتیبان نظام و ارزش‌های الهی آن بوده‌اند.

 

در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز زنان دوشادوش مردان در عرصه‌های متفاوت با توجه به توانایی‌هایشان پا به عرصه نبرد گذاشتند.آنها با حمایت‌های عاطفی، احساسی، حماسی و اعتقادی بر گرفته شده از ادراک فاطمی از فرزندان و همسران خود، زمینه را برای حضور مردان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فراهم کردند و در جبهه تربیتی توانستند مردانی علی‌وار و حسین گونه را در دامان خود پرورش دهند و راهی جبهه کنند.

 

از همین رو قرار است به مناسبت روز زن، همزمان با ایام ولادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور مراسمی با عنوان «اسوه‌های صبر و استقامت» برگزار شود و از مادران و همسران شهدا به پاس حضور همیشه در صحنه و حمایت‌هایشان از رزمندگان قدردانی شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi