شناسه خبر : 33464
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش زنان در دفاع مقدس تبیین شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: نقش بانوان در دفاع مقدس زیاد برجسته نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سرهنگ دلارام در کارگروه بانوان و خانواده با تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) اسوه مقاومت و اخلاق بود و ایشان در همه عرصه‎ها مشاور و حامی بی‎نظیری برای امام علی(ع) بودند.

 

 

وی با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس زنان هم‎پای مردان حضور فعال و کلیدی داشتند، اضافه کرد: آنگونه که باید نقش زنان در دفاع مقدس زیاد برجسته نبوده و هفته زن فرصت مغتنمی برای معرفی این افراد به نسل امروز و آینده است.

 

دلارام افزود: سازمان زنان در بنیاد حفظ آثار کشور تشکیل شده و قطعاً در آینده‎ای نه چندان دور این سازمان یکی از سازمان‎های به نام در ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود.امروز نقش زنان در همه عرصه‎های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی مشهود است و لازم بود در هفته بزرگداشت روز زن و مادر از این افراد تجلیل شایسته‎ای به عمل آید.

 

وی گفت: پیشنهاد می‎شود به مناسبت تکریم مقام مادر و هفته زن به ویژه تکریم از مادران، همسران، خواهران و دختران شهید، همایش پیاده‎روی از میدان «کیو» تا تپه شهدا برگزار ‎شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi