شناسه خبر : 33480
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: ۳۲۰ شرکت‌کننده در مرحله استانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه مرحله شهرستانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان 8 اسفند 93 برگزار شد، گفت: این مرحله از مسابقات قرآن در 10 شهرستان از خوزستان برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، تفسیر و مفاهیم و در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با بیان اینکه پس از اعلام نتایج، 320 متسابق به مرحله استانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر راه پیدا کردند، گفت: این مرحله از مسابقات اردیبهشت برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر با هدف تفکر و تدبر در قرآن کریم و مفاهیم آن، توسعه و نشر معارف اسلامی، نشر تعالیم ائمه معصومین(ع) و حضور ایثارگران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‎‌شود.

 

اینستاگرام
خیلی خوب ه که برای حفاظ کلاسهای اوزش حفظ قران بذارید باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi