شناسه خبر : 33512
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خر و پف!!!

جانباز شیمیایی 1- داروهای طبیعی برای معالجه خر وپف

شاید اطرافیان افرادی که از خروپف رنج می برند بیشتر از خود آن ها در عذابند!

یک دکتر داروهای طبیعی برای درمان این معضل را به شما معرفی می کند از جمله تغذیه مخصوص که شامل دارچین و زردچوبه است خواب شب، برای حفظ سلامتی جسمانی و روانی ما از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در خیلی از مواقع خروپف اطرافیان، موجب مشکلات بسیاری در کیفیت خواب ما می شود.

 پدیده خروپف در برخی از موارد مشکل جسمی خاصی را نشان می دهد که مطمئنا" دلیل آن را باید دنبال کرد. در مطلب زیر شما را با روش های مختلف طب طبیعی برای برطرف کردن مشکل فوق آشنا می کنیم.

داروهای طبیعی:

 عصاره چای و مدیتیشن "تغییر شیوه زندگی روزمره ما تاثیر مستقیمی بر این مسئله می گذارد. به عنوان مثال کاهش وزن، به آزادی فشار بر سیستم تنفسی ما کمک زیادی می کند.

 علاوه بر کاهش وزن، توپال موارد آسان تر دیگری را برای کاهش خروپف توصیه می کند:

 1. گرسنه به خواب نروید. دو ساعت قبل از خواب شام و پیش از خواب میوه بخورید. 2. از قطره های گیاهی ملیسا، اسطوخودوس برای بخور استفاده کنید، حتی چکیدن چند قطره بر روی بالش کمک زیادی به برطرف کردن این مشکل می کند. 3. قبل از خواب چای های آرام بخش گیاهی مانند ملیسا بنوشید. 4. مدیتیشن تا حد زیادی به مشکل خروپف و همچنین فشار خون کمک می کند. 5. طرز خوابیدن: زیر گردن حوله ای رول شده قرار داده، تا سر بالاتر از سطح تخت خواب باشد. 6. تهویه هوای اتاق خواب حتی در روزهای زمستانی، ضروری است.

طب جایگزین: درمان پاکسازی بینی

1. غذاهای گرم و تازه با سبزی جات، حبوبات و ادویه جات زیاد مصرف کنید. از ریحان، زردچوبه، زنجبیل و دارچین استفاده کنید. مصرف محصولات حیوانی، لبنیات و هچنین غذاهای چسبناک مانند ارده و کره بادام زمینی را کاهش دهید. شام سبک و گرم صرف کنید. 2. ورزش- در کاهش وزن، تقویت دستگاه گوارش، خروپف و ... تاثیر قابل توجهی می گذارد. 3. پاکسازی بینی: روغن کنجد را کمی گرم کرده و با آن ناحیه صورت را ماساژ دهید، سپس دراز کشیده و در هر سوراخ بینی دو قطره از روغن را بچکید. پس از چند دقیقه استراحت، ناحیه صورت را مجدادا چند دقیقه ماساژ دهید. 4. در آب هل، زردچوبه و دارچین را مخلوط کرده و گرم می کنیم تا مقدار آب نصف شود. هر صبح گلو را با این مایع ولرم، شستشو دهید.

طب چینی:

 آب گرم با زنجبیل 1. از سبزی جات نارنجی و سفید رنگ و کمی تند برای تقویت بیشتر طحال و ریه ها استفاده کنید. از آرد سفید، شکر سفید و لبنیات که باعث افزایش خلط می شوند، اجتناب کنید. 2. در اتاق خواب از دستگاه مرطوب کننده (بوخور) با روغن کاج، روغن اوکالیپتوس یا روغن پونه کوهی (برای باز کردن مجرای تنفسی) استفاده کنید. 3. سه مرتبه در طول روز، آب گرم با زنجیل (برای خشک کردن خلط های دستگاه تنفسی فوقانی) بنوشید. 4. پیاز را چهار قسمت کرده و در اتاق (برای خشک کردن خلط) پخش کنید. باید در نظر گرفت که بوی تندی، اتاق را فرا می گیرد.

اینستاگرام
ممنون از مطلب خوب شما
جانباز شیمیایی 1 به همین سادگی هم نیست . کلینیک فوق تخصصی ریه و درمان خرو پف در شهرمان داریم که متشکل از بهترین پزشکان فوق تخصص است . بهرحال دستت درد نکند زحمت کشیدی .
خوب بود گلم راجع به عوارض روانی وجسمی جنگ بنویس
20 درصد عزیز قبلا نوشته ام باید در همین ستون سلامت باشد
ماده 51ومطالبات سال 91 کی پرداخت میشود چرا تازمانی که اقای 00000 جانباز25 درصد نبود ماده 51 اجرا نمیگردیدولی حا لا پرداخت می شود همچنین علت سنوات ارفاقی فرزندان چه شد ترا به روح امام وشهدا حداقل جواب دهید
اقا محسن عزیز اقای مجتهد عزیز به این امور اگاه هستند از ایشان بپرسید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi