شناسه خبر : 33524
پنجشنبه 20 فروردين 1394 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودم نامه اش رو امضا کردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ «طاهره درودیان» مادر شهید «علی اصغر محبی» از شهدای سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سایت بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در خصوص فرزند شهیدش اظهار داشت: خداوند به ما 6 پسر و یک دختر داده است که علی اصغر فرزند سوم ماست. او سنی نداشت که به جبهه رفت؛ سال 61 به همراه دو پسر عمویش (علی و علیرضا محبی) و تعدادی از هم کلاسی‌هایش به جبهه اعزام شد؛ آن موقع کلاس یازدهم بود .

 یک روز از مدرسه آمد و گفت "می‌خواهم بروم جبهه"؛ پدرش گفت دو برادر دیگرت اکبر و حسن، جبهه هستند؛ شما صبر کن. و به من گفت "سعی کن این بچه را از رفتن به جبهه منصرف کنی، چون دست تنها هستی و می‌تواند در کارها کمک حالت باشد. چند روزی گذشت؛ شوق رفتن به جبهه اصغر را رها نمی‌کرد؛ یک روز دیدم از مدرسه آمد و نامه‌ای دستش است. گفت "می‌خواهم به جبهه بروم". وقتی شوق رفتن را در چشمانش دیدم خودم نامه را امضا کردم.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi