شناسه خبر : 33540
پنجشنبه 20 فروردين 1394 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داعش200 اسیررا آزاد کرد

تروریست های داعش بیش از ۲۰۰ تن از ایزدی هایی را که ماه ها پیش به اسارت گرفته بود، آزاد کرد.

به گزارش وب سایت شبکه خبری یورونیوز، تروریست های داعش بیش از ۲۰۰ تن از ایزدی هایی را که ماه ها پیش به اسارت گرفته بود، آزاد کرد. هنوز دلیل آزادی ناگهانی آنها مشخص نیست، اما به گفته مقام های نظامی کُرد اکثر آنها مردان سالخورده و بیمار یا زنان و کودکانی هستند که دوشنبه در حوالی نینوا، پایتخت باستانی آشوریان، رها شده بودند و پس از دو روز موفق شده اند به استان کرکوک در اقیلم کردستان پناه بیاورند.

همزمان، خبر رسیده است که مسعود بارزانی، رئیس اقلیم خودمختار کردستان به بازداشت حیدر شِشو، فرمانده نیروهای نظامی ایزدی، واکنش نشان داده است. تارنمای «ایزدی پرس» به نقل از بارزانی نوشته است که رئیس اقلیم خودمختار کردستان درخواست ایزدی ها مبنی بر داشتن پرچم مستقل را رد و تاکید کرده است که نیروهای نظامی مقاومت تنها می توانند تحت فرماندهی پیشمرگه ها علیه داعش بجنگند.
این در حالی است که حیدر ششو بارها کردها را به عدم حمایت از ایزدی ها متهم و اعلام کرده بود که نیروهای تحت رهبری او برای دفاع از کردستان، اما مستقل از پیشمرگه ها، فعالیت خواهند کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi