شناسه خبر : 33553
شنبه 22 فروردين 1394 , 08:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت «روز تبلیغات دفاع مقدس» در تقویم

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقش و کارکرد تبلیغات جبهه و جنگ در 8 سال دفاع مقدس در دست تدوین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، سردار "محمدعلی آسودی" در همایش رزمندگان و پیش‌کسوتان تبلیغی دفاع مقدس در کرمان افزود:خرداد سالروز شهادت حجت‌الاسلام عباس شیرازی فرمانده تبلیغات جبهه و جنگ، به عنوان «روز تبلیغات دفاع مقدس» برای ثبت در تقویم کشور پیشنهاد شده است که با تصویب آن، هر سال در این روز تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.به برکت نفس گرم شهدا توفیق این گردهمایی نصیب ما شده است تا از آن دوران طلایی و استثنایی صحبت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز هر آنچه از حماسه‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌های دوران دفاع مقدس قابل دیدن؛ شنیدن و خواندن است، حاصل کار تبلیغات دفاع مقدس است.

 

آسودی ابراز کرد: طی سه سال کار و تلاش موفق شدیم 1700 شهید تبلیغات دفاع مقدس را در کشور شناسایی کنیم و باید با همت مردانه به تدوین و دسته بندی قش تبلیغات در آن 8 سال بپردازیم.ایجاد بانک اطلاعاتی و تبدیل اطلاعات به سند جهت تدریس در دانشگاه‌ها و ارائه به جبهه مقاومت از جمله کارهای پیش رو است.

 

وی از راه‌اندازی مجمع مردم‌نهاد پیشکسوتان عرصه فرهنگی- تبلیغی دفاع مقدس و جبهه مقاومت خبر داد و گفت: شعبات استانی این تشکل نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

وی تدوین نقش تبلیغات در دفاع مقدس، تدوین تاریخچه‌ روابط عمومی و تبلیغات سپاه در دفاع مقدس، برگزاری کنگره شهدای عرصه فرهنگی و تبلیغی و رسانه و تجلیل از پیش‌کسوتان تبلیغات را بخشی از اهداف راه‌اندازی این مجمع برشمرد که در قالب 280 سوال در دست اقدام ست.در همین راستا نقش تبلیغات در آفند و پدافند، در عملیات روانی، در پشت جبهه، در جذب و اعزام نیرو، در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، در سطح بین الملل و خاورمیانه بخش دیگری از اهدافی است که دنبال می‌شود.

 

آسودی با بیان اینکه هر جا با دست خالی شروع کردیم، پیروز شدیم، خاطرنشان کرد: از همه‌ی ظرفیت‌های تبلیغات دفاع مقدس در قرارگاه جنگ نرم بهره‌برداری خواهیم کرد.

 

در این مراسم "مهدی صدفی" از پیشکسوتان رزمی-تبلیغی دفاع مقدس، با اشاره به وجود 128 شهید تبلیغات در استان کرمان اظهار کرد: تاکنون 235 رزمنده تبلیغات لشکر 41 ثارالله شناسایی شده‌اند.

 

وی با بیان این نکته که جنگ امروز ما با دشمن در عرصه فرهنگی و تبلیغی است؛ افزود: تحلیل نبرد در عرصه تبلیغ، به طور شایسته؛ انجام نشده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi