شناسه خبر : 33554
شنبه 22 فروردين 1394 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام شهیدی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن

نماینده ولی فقیه، معاون ریس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، این روز را به همه مسلمانان و آزادگان جهان مخصوصاً بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه بانوان شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش«ایثار»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

 

بی تردید فاطمه(س) فرشته ای است که در سیمای انسان آفریده شده، هر که فاطمه را دوست بدارد مرا دوست داشته است.

 

پیامبر اکرم (ص).

 

مقام شامخ حضرت زهرا(س) نه تنها قوام هویت، اعتبار و عزت همه بانوان گشت بلکه کوثری بود برای همه مخلوقات و امید آنکه از عظمت قدسی ریحانه ی نبوی، تأسی به سلوک، تدبر درسیره و پرداختن به ابعاد شگرف وجود گهربار حضرتش، توفیق کسب معرفت و فضیلت عنایت گردد.

 

ضمن پاسداشت سالروز میلاد امام خمینی(قدس سره الشریف) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ارج می نمایم مقام مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان را، بشارت باد بر این اسوه های صبر و صلابت که با ایثار و از خود گذشتگی برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کردند به یقین اینان نه تنها نزد ملت ایثارگر و شهید پرور ایران دارای شأن و جایگاهی بس عظیم هستند مقرب درگاه الهی نیز می باشند.

 

این روز را به همه مسلمانان و آزادگان جهان مخصوصاً بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه بانوان شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

سیدمحمد علی شهیدی.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi