شناسه خبر : 33556
شنبه 22 فروردين 1394 , 08:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام شهیدی بمناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی یاد این شهید را گرامی داشت.

به گزارش «ایثار»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

 

«او مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشتند »

 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی).

 

به یقین برای ثبت قدم دلاورمردان و جهادگران راه حق و حقیقت، ثوابی نیکوتر از فیض شهادت نمی توان متصور شد.

 

راه یافتگان به این مرتبه والای الهی را نظرکردگان آستان ربوبی می خوانیم و در سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، یادش را قرین دلیرمردی و رشادت تکرار می کنیم.

 

دلیرمردی که وجودش و حضورش در عرصه های مختلف، ترس و نگرانی دشمنان کور دل اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را موجب می گردید و اقدام پلید شیطان صفتان و منافقین گواه ضعف آنان در برابر این شخصیت وارسته بود که نفرت و انزجار ملت عزیز ما نسبت به آنان با این اقدام سخیف بیشتر گردید.

 

با ادای احترام بر ساحت تمام شهدای معزز ایران اسلامی، بر روح پر فتوح این شهید معزز که سراسر زندگی‌شان سرشار از عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار و ازخودگذشتگی بود درود می‌فرستم.

 

سید محمد علی شهیدی.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi