شناسه خبر : 33601
شنبه 22 فروردين 1394 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای دانشجو

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان در دانشگاه‌ها خبرداد.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: یادواره‌های شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان به منظور رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای تقویت این فرهنگ در بین جوانان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 9 یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار شد، افزود: امسال نیز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین جوانان 14 یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

 

راستینه گفت: روز شنبه، 22 فروردین امسال یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های شهرستان اردل برگزار و در آن به بررسی نقش دانشجویان در دوران دفع مقدس پرداخته می‌شود.

 

به گفته وی، به منظور ارتقای شاخص‌های فرهنگی و با هدف معرفی دانشجویان شهید استان روز سه‌شنبه، 25 فروردین امسال نیز یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید استان روز یک‌شنبه، 30 فروردین امسال نیز دانشگاه علمی و کاربردی استان میزبانی برگزاری یادواره شهدای دانشجوی این استان را بر عهده دارد.

 

راستینه افزود: دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری نیز با هدف معرفی نقش دانشجویان استان در دوران دفاع مقدس، روز یک‌شنبه، 13 اردیبهشت امسال، یادواره شهدای دانشجو را برگزاری می‌کند.

 

وی اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه، 14 و 15 اردیبهشت امسال نیز اجلاسیه بزرگ شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از2400 شهید تقدیم میهن اسلامی کرده که از این تعداد، 31 شهید و یک شهیده از دانشجویان این استان در دانشگاه‌های مختلف بوده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi