شناسه خبر : 33637
یکشنبه 23 فروردين 1394 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همدلی کارمندان، رضایت ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کارمندان بنیاد با سرلوحه قرار دادن همدلی و همزبانی در کار‌شان، می‌توانند به خانواده شاهد و ایثارگر خدمات مطلوبی‌تری ارائه بدهند.

به گزارش «ایثار»، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با بانوان کارمند بنیاد با اشاره به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی سال جاری، گفت: با تحقق این شعار می‌توان مدیریت جهادی و مقاومت اقتصادی را در جامعه عملیاتی کرد.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی باید سرلوحه کار کارمندان بنیاد باشد، افزود: آنها با تحقق این مطلب می‌توانند در انجام کار اداری موفق‌تر باشند و خدمات مطلوبی‌تری به جامعه شاهد و ایثارگر ارائه بدهند.

حقایق‌پور با بیان اینکه بانوان کارمند بنیاد فعالند و خدمات صادقانه به جامعه هدف ارائه می‌دهند، گفت: شما باید در سال جاری همانند گذشته فعالیت خود را با قوت ادامه بدهید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه سعه صدر مهم ترین سلاح یک فرد در کار اداری است، افزود: این ابزار برای موفقیت کارمندان در فعالیت‌شان کافی است.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده شاهد صاحبان اصلی نظام‌اند و حق بر گردن ما دارند، گفت: درخواست‌های برخی از آنان خارج از قاعده و بخشنامه است، کارمندان بنیاد در این شرایط نیز باید با سعه صدر پاسخ گوی آنها باشند.

حقایق‌پور با تبریک روز زن به کارمندان بنیاد، گفت: از خدمات و همکاری صادقانه ارزشمند شما در طول یک سال گذشته تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی جامعه بشری است، افزود: هر فردی با الگو قرار دادان این بانوی بزرگوار می‌تواند زندگی موفقی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در کمک کردن به مستمندان و همسایگان بی‌نظیر بود، گفت: ایشان همیشه به فکر دیگران بود و منافع آنها را بر خود ترجیح می‌داد، که این فرهنگ نشات گرفته از دین اسلام است.

حقایق‌پور با بیان اینکه فرهنگ فاطمی با فرهنگ کنونی به ویژه غرب که همه چیز را برای خودش می‌خواهد متفاوت است، افزود: با جاری شدن این فرهنگ در زندگی مردم می‌توان جامعه سالمی داشته باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi