شناسه خبر : 33656
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیچ تجلیلی پاسخگو نیست

گفت: هر اقدام فرهنگی که در راستای تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا خصوصا پدران و مادران شهدا انجام شود،باز هم به حد مطلوبی ارزش واقعی ایثار آنان پاسخ داده نمی‌شود. طی مراسمی در 2 روز گذشته و به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از مادران و همسران شهدای شهر شیراز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌منطقه فارس،سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس یکشنبه 23 فروردین در دومین روز از این همایش، گفت: کار مادران و همسران شهدا قابل ارزش‌گذاری نیست، ارزش واقعی ایثار والدین شهدا در قیامت به آنان اعطا می‌شود.بزرگترین شکرگذاری ایثار خانواده و خصوصا پدر و مادر شهدا، این است که مسئولان باور داشته باشند مدیون خانواده شهدا هستیم.

 

غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شیراز نیز گفت: شهدا در زمان خود خوب‌ترین انسان‌ها بوده‌اند. شهدا به تکلیف خود در آن زمان عمل کردند، در راه هدفی والا مبارزه کرده و عزیزترین داشته خود را مخلصانه فدا کردند تا ارزش‌ها بماند.

 

وی صبر و بردباری خانواده شهدا خصوصا مادران و پدران آنان را مثال‌زدنی دانست و تاکید کرد: تنها انتظار خانواده‌های شهدا از مسئولان، ماندن در خط امام و انقلاب است.کسی نمی‌تواند جوابگوی بزرگی و ایثار خانواده شهدا باشد و تاکنون ندیده‌ام که خانواده شهیدی هنگام دیدار مسئولان با آنان، انتظار مادی داشته باشد.

 

حقدل همچنین تاکید کرد که نامگذاری پروژه‌های عمرانی در شیراز به نام مقدس شهدا و در راستای تجلیل از آنان و زنده نگه‌داشتن یاد ایثارگران انجام خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi