شناسه خبر : 33672
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقض قانون سهمیه ایثارگران در وزارت بهداشت

بر اساس اصلاحیه انجام شده در ماده 70 قانون جامع خدمات ایثار گران

جمعی از فرزندان جانباز تبریز -  خواهشمندم نسبت به اعمال سهمیه در وزارت بهداشت رسیدگی کنید !!
بر اساس اصلاحیه انجام شده در ماده 70 قانون جامع خدمات ایثار گران مورخه 10/09/1393سهمیه ورود به دانشگاه های وزارت بهداشت و وزارت علوم کسب 70 درصد آخرین فرد قبولی اعلام شده است( که در قانون قبلی برای وزارت بهداشت 80 درصد در نظر گرفته شده بود) اما در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و آزمون ها  دستیاری اصلاحیه انجام نشده و همچنان 80 درصد به جای 70 درصد آخرین فرد قبولی ملاک قرار گرفته شده است که این امر مانع ورود بسیاری از فرزندان شهدا و جانبازان به دوره های تحصیلات تکمیلی گردیده است.
از طرفی هم از سازمان سنجش در کنکور سراسری 94 امسال کسب 70 درصد آخرین فرد قبولی برای وزارت علوم و 80درصد برای وزارت بهداشت ملاک قرار داده شده است که نقض صریح قانون اصلاح شده می باشد.
این امر مهمی است و خواهش می کنیم رسیدگی کنید.
با تشکر
جمعی از فرزندان جانباز تبریز

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بعد این مدعیان حقوق بشر کجا رفتند از نمایندگان مجلس مخصوصا اقای جغفر زاده انتطار میرود هرچه زودتر جلوی این خیانت آشکار گرفته شود وهمه اینها سر طو طعه وزارت علوم است که هرساله به نحوی برای ایثارگران کارشکنی میکند
علت راپرسیدم برای اینکه ایثارگران در دانشگاه مشروط نشوند سهمیه را کم کردیم ودر واقع قصاص ثبل از جنایت کردند
در خصوص ماده 71 قانون جامع و بند "ز" قانون برنامه پنجم هم وزارت بهداشت برابر قانون عمل نمي کند. از وزير محترم بهداشت انتظار اجراي دقيق قانون و نظارت بر بخشنامه هاي صادره از سوي معاون آموزشي هست .
لطفا پیگیری کنین فاش نیوز.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi