شناسه خبر : 33674
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در بدر شهادت/ جانبازی که به جنگ داعش رفت

جانباز فداکار، حاج رحیم چوخاچی زاده مقدم، از جانبازان دفاع مقدس با وجود مشکلات عدیده جسمانی ناشی از مجروحیت و جانبازی...

فاش نیوز -  با خبر شدیم جانباز فداکار، حاج رحیم چوخاچی زاده مقدم، از جانبازان دفاع مقدس با وجود مشکلات عدیده جسمانی ناشی از مجروحیت و جانبازی ، در اقدامی حسرت برانگیز، علاوه بر سلاح قلم ، بار دیگر تفنگ برزمین نهاده را برداشته و برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت عیهم السلام راهی صحنه های مبارزه با تکفیری ها و تروریست های داعش درعراق شده است.

جانبازی که با سن قریب به 60 سال هنوز در دلش آن روحیه شهادت طلبی و ظلم ستیزی می جوشد و پای او را به میدان نبرد می کشاند. این جانباز  اردبیلی که بیش از سی سال است با وجود  مشکلات جسمی ناشی ازمجروحیت های  دوران دفاع مقدس، به عنوان یک خبرنگار کوشا فعالیت می کند، اخیرا" قلم را بر زمین نهاده و عازم میدان جهاد شده است.

 او  اخیرا" از بیمارستان ، بعد از عمل جراحی  مرخص شده بود اما این رنج های جسمی نتوانسته روح بزرگش را اسیر درد کند و پای دل او را ببندد. او برای جهادی دوباره حمایل غیرت و ایثار بربسته و عازم سرزمین پربلای نینوا و عراق شده است.

 او رفته است تا قلب خود را که نمی توانست در برابر مردم کشی و مسلمان کشی تاب بیاورد، آرام کند و شاید آن عاقبتی را که در زمان دفاع مقدس و در تمام این سال ها آرزو می کرد ، به تحقق برساند ... او رفته است تا دل بیقرارش را تسکین دهد و عبارت "یا لیتنا کنا معک" در گوش کربلائیان نجوا کند، تا شاید حسرت شهادت بر دل  شیدائی اش نماند. گوئی در به در  دنبال شهادت است!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام . هان رجال زر و شکم .... ایناند مردان بی ادعا ... اینانند بلا جویان دشت کربلا ..... اینانند ولایت پیشه گان رادمرد ... بخودآیید پای درس مکتب این بی ادعایان تلمذ کنید . والسلام .
کاش یکی هم به جنگ داعشی های مملکت خودمون میرفت همین کسانی که هر روز با پنبه سر ما رو میبرند و خود خبر نداریم
نمي خوايد يه تبصره اضافه كنيد حقوق و مزاياش را قطع كنيد شايد شهيد بشه شايد جزو تبصره فلان بشه نمايندگاه مجلس چرا اين همه حقوق ميگيرند و خانه هاي متري نجومي توي زعفرانيه مي خرند نمي خوايد تبصره بذاريد حقوق ايثارگران هم به اونا بديد شايد پول لازم داشته باشند .
رحمت خدا ورسول خدا برشهیدان والامقام المقاومت السلامی وشعیان امیرالمؤمنین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi