شناسه خبر : 33689
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رعایت حقوق ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه رعایت حقوق ایثارگران مهم ترین وظیفه کارمندان تعاون است، گفت: کارمندان بنیاد در این موارد باید با صبر و حوصله به آنها پاسخ بدهند تا توجیه شوند.

به گزارش «ایثار»، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه هماهنگی پرداخت مبالغ بازنشستگی به خانواده شهدا با بیان اینکه تعاون از حوزه‌های پرکار، سخت و طاقت‌فرساست، گفت: کارمندان مستقر در این حوزه باید با حفظ منافع سازمانی و طبق قواعد و چهارچوب قوانین و بخشنامه‌ عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه کارمندان حوزه تعاون با مراجعه‌کنندگان بی‌شماری روبه رو هستند، افزود: خانواده شاهد و ایثارگر برای موضوعات مختلفی مانند مطالبات، معوقات، حقوق خود به این حوزه مراجعه می‌کنند که مسئولان مرتبط باید با سعه صدر به سئوالات و درخواست‌های آنها پاسخ بدهند.

این مسئول گفت: داشتن سعه‌صدر، رعایت حق‌الناس ارباب‌رجوع و پاسخ گویی سریع و صحیح از مهم ترین وظایف کارمندان تعاون بنیاد است تا بتوانند مسئولیت خود را با دقت انجام بدهند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه برخی از خانواده شاهد و ایثارگر بر انجام دادن موضوعات خارج از ضوابط در بنیاد اصرار دارند، افزود: کارمندان بنیاد در این موارد باید با صبر و حوصله به آنها پاسخ بدهند تا توجیه شوند.

در ادامه جلسه محمدرضا علی‌اکبر بیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات یک ساله کارمندان این حوزه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال در ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر تلاش بیشتری می‌کنیم تا رضایت آنها ارتقا یابد.

خدیجه شعبانی مسئول امور اداری شاهد در ادامه این جلسه، گفت: 30 نفر از خانواده شهدا در سال 93 به بازنشستگی رسیدند که امسال مبالغ بازنشستگی به آنها پرداخت می‌شود.

وی افزود: قزوین از جمله استان‌هایی است که کارمندان آن در پرداخت مبالغ بازنشستگی به خانواده شهدا دقیق عمل کرده و هیچ خطایی در رعایت حقوق آنها نداشته است.

شعبانی در پایان این جلسه مطالبی پیرامون به‌ روزرسانی اطلاعات شخصی جامعه هدف در سیستم سجایا مطرح کرد و از کارمندان مرتبط خواست تا این اطلاعات را تکمیل کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi