شناسه خبر : 33695
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیجی عارف «محمدرامین»

از نوشته بسیجی عارف «محمدرامین»

در دریای خون شنا کنید تا به ساحل حق برسید!

(حدیث دشت عشق)

 


ای خدای بزرگ، من در خودم این استحقاق و فوز عظیم را نمی‌بینم ولی از تو می‌خواهم که مرا هم جزو این شهیدان گلگون کفن قرار دهی و یکی از آرزوهایم پشت سر این حسین زمان شهید شدن است و به لقاء رفیق اعلی رسیدن و در کنار آن مأوا گزیدن است.



و به قول علی علیه‌السلام «در دریای خون شنا کنید تا به ساحل حق برسید.» جبهه‌ها همین حسن و جنبه را دارند که انسان را به حقایقی می‌رساند که در کتابها سخت، گیر می‌آید و از کسانی که در بعضی از مسائل شک دارند خواستارم که به جبهه آمده تا این شک‌ها به یقین مبدل شود.
از تمام امت شهیدپرور که اسلام و امام دین عظیمی به گردن آنها دارد خواهانم که امام را تنها نگذاشته و خط اسلام فقاهت و روحانیت را حفظ کنند که نجات ما در این ستونها و سنگرهای اجتماع هست و اسلام را که تنها راهگشای تمام مشکلات ملتها است هرچه بیشتر یاری کنند که امروز روز امتحان است، بقول امام بت‌شکن «امروز، روز هوای نفس نیست» اسلام جز فدا شدن ما و تحقق او در جهان چیز دیگری نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi