شناسه خبر : 33705
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازگشت پیکر مطهر ۶۳ شهید به کشور

از طریق مرز شلمچه - پیکر مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس به کشور بازگشت - پیکر مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان از طریق مرز شلمچه به کشور بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شلمچه، دقایقی پیش پیکرهای مطهر 63 شهید دوران دفاع مقدس به کشور بازگشت، مراسم استقبال از این شهدا از ساعت 10 صبح امروز با حضور مسئولان ملی و محلی و مردم شهیدپرور آبادان، خرمشهر و سایر نقاط خوزستان برگزار شد است.

مراحل امضای مدارک تحویل پیکر شهدا با حضور طرفین ایرانی و عراقی از طریق صلیب سرخ انجام گرفت.

پیکر این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، مجنون، شرق دجله و زبیدات کشف شده و با استقبال نظامی یگان تشریفات منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از طریق مرز شلمچه وارد خاک کشور شد.

شهدای تازه به وطن بازگشته امروز، مربوط به عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای پنج و تک‌های دشمن بعثی در سال‌های 67 در مناطق فاو و زبیدات هستند.

زمان دقیق تشییع و تدفین شهدا در سطح کشور پس از اقدامات کارشناسی برای شناسایی شهدا است.

پیکر شهدا سپس برای برگزاری مراسم ویژه، میهمان مردم شریف شهرستان ماهشهر خواهند بود، مراسم تشییع نمادین شهدا ساعت 17 از مقابل اداره برق ماهشهر تا مصلای نماز جمعه ماهشهر برگزار می‌شود، همچنین پس از نماز مغرب و عشا، مراسم شبی با شهدا در مصلای نماز جمعه و کنار شهدای تفحص شده برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi